وزنه برداری قهرمانی آسیا

مولایی در یک ضرب برنز گرفت

جام جم ورزشی: وزنه بردار فوق سنگین ایران با ثبت رکورد 178کیلوگرم مدال برنز یک ضرب مسابقات قهرمانی آسیا را کسب کرد.
کد خبر: ۸۳۴۳۴۴
مولایی در یک ضرب برنز گرفت

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون وزنه برداری ، مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا با رقابت وزنه برداران دسته فوق سنگین به پایان می رسد و برای ایران در این وزن بهادر مولایی بر روی تخته مسابقات رفته است. او در مسابقات قهرمانی آسیا سال 2013 اوت کرد و در بازی های آسیایی اینچئون نیز به دلیل مصدومیت انصراف داد. اکنون نیز مولایی پس از پشت سرگذاشتن دوران مصدومیت در اولین رقابت بین المللی حاضر شده است. مولایی با رکورد ورودی 410 کیلوگرم در صدر استارت لیست گروه خود قرار دارد.

وزنه بردار دسته 105+ کیلوگرم ایران در سه حرکت خود در یک ضرب تنها یک حرکت صحیح داشت و با رکورد 178 کیلوگرم به مدال برنز رسید.

حرکت یک ضرب:

مولایی کار خود را در دوضرب با مهار 178 کیلوگرم آغاز کرد. اما وزنه برداران چین تایپه و ازبکستان در اولین حرکت خود 180 کیلوگرم را ثبت کرند.

حسین توکلی دومین وزنه شاگردش را به 185 کیلورم افرایش داد که مولایی آن را اندخت. مولایی برای سومین حرکت خود در یک ضرب دوباره پشت این وزنه قرار گرفت که این بار هم نتوانست از پس این وزنه برآید و در نهایت همان 178 کیلوگرم برایش به ثبت رسید و در یک ضرب مدال برنز را کسب کرد.

وزنه بردار چین تایپه برای دومین حرکت 187 کیلوگرم و نماینده ازبکستان 188 کیلوگرم را ثبت کردند. این دو وزنه بردار برای رسیدن به مدال طلا هر دو 193 کیلوگرم را در آخرین فرصت خود درخواست کردند که هر دو موفق به مهار آن شدند اما ایوان افریموف از ازبکستان به دلیل وزن کمتر طلا گرفت و مدال نقره نیز به چن شی چی از چین تایپه رسید.

نکته جالب در رقابتهای یک ضرب، وزنه زدن وزنه بردار 17 ساله قطر بود که وزنه های 60 و 65 کیلوگرم را بالای سر برد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها