وزنه برداری قهرمانی آسیا

بهروزی‌ها به مدال یک ضرب نرسیدند

جام جم ورزشی: جابر بهروزی در حرکت یک ضرب دسته 69 کیلوگرم در رده ششم وزنه برداری آسیا قرار گرفت و سجاد بهروزی هشتم شد.
کد خبر: ۸۳۳۶۰۸
بهروزی‌ها به مدال یک ضرب نرسیدند

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون وزنه برداری ، در سومین روز مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا، ایران در دسته 69 کیلوگرم دو نماینده داشت که جابر و سجاد بهروزی برای کسب مدال با شش وزنه بردار به رقابت پرداختند. کیم میونگ هیوک از کره شمالی (نفر سوم جهان و قهرمان بازی های آسیایی) و لین کیونگ فنگ از چین( قهرمان المپیک لندن) مهمترین چهره های حاضر در این دسته هستند.

در حرکت یک ضرب، جابر بهروزی با ثبت رکورد 145 کیلوگرم ششم شد و سجاد بهروزی نیز با 133 کیلوگرم در رده هشتم قرار گرفت.

کیم میونگ هیوک از کره شمالی با 152 کیلوگرم به مدال طلا یک ضرب رسید. لین کیونگ فنگ از چین با 150 کیلوگرم مدال نقره را کسب کرد و مدال برنز با رکورد 148 کیلوگرم به چانگ کوانگ از کره شمالی رسید. وزنه بردار قرقیزستانی نیز 145 کیلوگرم را به ثبت رسانده بود اما به دلیل داشتن وزن کمتر نسبت به جابر بهروزی در رده پنجم قرار گرفت.

حرکت یک ضرب:

سجاد بهروزی اولین وزنه برداری بود که بر روی تخته مسابقات آمد و در اولین حرکت 133 کیلوگرم را انداخت و برای دومین بار پشت این وزنه قرار گرفت که باز هم ناموفق عمل کرد. بهروزی در حالی که در آستانه اوت کردن قرار داشت، توانست 133 کیلوگرم را در آخرین فرصت خود در یک ضرب بالای سر ببرد و در نهایت نیز در رده هشتم قرار گرفت.

جابر بهروزی دیگر نماینده ایران در این وزن، در اولین حرکت 140 کیلوگرم را بالای سر برد و برای دومین حرکت توکلی (سرمربی تیم ملی) 145 کیلوگرم را برای او درخواست کرد که در مهار این وزنه نیز موفق عمل کرد. جابر در سومین حرکت باید پشت وزنه 155 کیلوگرم قرار می گرفت و برای کسب مدال حتما باید این وزنه را مهار می کرد اما نتوانست از پس وزنه 155 کیلوگرمی بر آید و با همان 145 کیلوگرم مقامی بهتر از ششمی را کسب نکرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها