آزمون سخت بوکس ایران

بوکسورهای ایرانی منتظر اعلام زمان و مکان بازی‌های خود هستند تا یک بار دیگر بخت خودشان را برای گرفتن سهمیه المپیک آزمایش کنند.
کد خبر: ۸۲۸۶۱۲
آزمون سخت بوکس ایران

بعد از آن که جاسم دلاوری به خاطر مشکلات روادید نتوانست بلیت سفرش را به مراکش اوکی کند، این بوکسور باتجربه ایران باید در کشوری دیگر با حریفانش مبارزه کند که زمان دقیق رقابت‌های دلاوری هنوز مشخص نیست.

امین قاسمی‌پور و سجاد محمدپور دو بوکسور دیگر ایران در راه المپیک 2016 برزیل دو بازی آینده خود را باید با پیروزی پشت‌سر بگذارند. قاسمی‌پور در روسیه حریفی از یونان را شکست داد، اما دومین حریف او مشخص نیست. محمدپور نیز در بازی نخست حریف الجزایری را مغلوب کرد، اما به بلغاری باخت. با این حال، این دو بوکسور برای المپیکی شدن، هر کدام دو برد دیگر می‌خواهند که در بازی‌های آینده باید به دست بیاورند.

از سویی، خبر انتقال میزبانی بلغارستان به ونزوئلا، احسان روزبهانی بوکسور وزن 81 کیلوگرم کشورمان را خوشحال کرده است.

احسان که سهمیه المپیک را به دست آورده، برای دفاع از کمربند قهرمانی روی رینگ می‌رود. این در حالی است که اعلام شده بود این دیدار باید در شهر صوفیه بلغارستان برگزار شود.

پیش از این برگزاری رقابت‌ها در این شهر مشکلاتی را برای ورزشکاران ایرانی به وجود آورده بود. چند هفته پیش سجاد محمدپور بوکسور وزن 52 کیلوگرم کشورمان دقیقا در همین شرایط با بوکسور بلغاری دیدار ‌کرد که داوری و جو حاکم بر سالن عامل شکست این بوکسور جوان شد، اما اینک روزبهانی فرصت دارد در کشوری بی‌طرف با بوکسوری از بلغارستان روبه‌رو شود.

از اردوها و مسابقه‌های بوکسورهای حرفه‌ای که فاصله بگیریم، این روزها تیم ملی بوکس با 16 نفر تمریناتش را دنبال می‌کند. این تیم تا روز دوم شهریور باید این نفرات را به ده نفر در ده وزن برساند. رقابت‌های قهرمانی بوکس آسیا انتخابی رقابت‌های جهانی است و ایران در تمام اوزان نماینده دارد. فقط قرار شده به جای احسان روزبهانی، بوکسور دیگری روی رینگ آسیا برود. رقابت‌های جهانی نیز از 20 مهر در دوحه قطر با حضور 250 بوکسور برتر دنیا که سهمیه این رقابت‌ها را در قاره‌های خود به دست آوردند، برگزار می‌شود. این انتخابی‌ها سبب شده تا بوکس قهرمانی جهان با حضور برترین‌های دنیا به یکی از استثنایی‌ترین رقابت‌های بوکس دنیا تبدیل شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها