پلی آف لیگ قهرمانان اروپا

موناکو حذف شد، والنسیا صعود کرد

پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا

پیروزی شیرین والنسیا برابر موناکو

تیم‌ فوتبال والنسیا اسپانیا در دیدار رفت مرحله پلی‌آف رقابت های لیگ قهرمانان اروپا برابر موناکو فرانسه به بردی شیرین دست یافت تا برای حضور در مرحله گروهی این مسابقات امیدوار بماند.
کد خبر: ۸۲۷۷۲۶
پیروزی شیرین والنسیا برابر موناکو

دور رفت مرحله پلی‌‌آف رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب با برگزاری چند بازی دیگر ادامه پیدا کرد که طی آن تیم‌های والنسیا اسپانیا و سلتیک اسکاتلند برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند. در این بین تیم والنسیا به واسطه برتری ۳ بر یک برابر رقیب فرانسوی خود برای حضور در مرحله گروهی امیدوار است اما سلتیک با شرایط دشواری در بازی برگشت مواجه خواهد بود.

تیم والنسیا که در ورزشگاه مستایا میزبان موناکو فرانسه بود برابر این تیم با حساب ۳ بر یک به برتری دست یافت. رودریگو موره‌نو (۴)، دانیل پارخو (۵۴) و سوفیانه فقولی (۸۶) زننده گل‌های این تیم بودند. تنها گل تیم موناکو را نیز ماریو پاسالیک (۴۹) به ثمر رساند.

به گزارش مهر، در دیگر بازی تیم سلتیک اسکاتلند پذیرای مالمو سوئد بود که این تیم را با شکست ۳ بر ۲ بدرقه کرد. لیگ گریفیث (۳ و ۶۱) و نیر بیتون (۱۰) گل‌های تیم سلتیک را وارد دروازه حریف کردند و برای مالمو هم برگت در دقایق ۵۲ و ۹۰ گلزنی کرد. با این نتیجه سلتیک نیاز به تساوی در بازی برگشت دارد تا از این مرحله به سلامت عبور کند و مالمو امیدوار است با بردی یک بر صفر یا ۲ بر یک صعود کند.

در دیگر بازی‌های برگزار شده نیز دینامو زاگرب کرواسی در زمین اسکندر بئو آلبانی ۲ بر یک پیروز شد و شاختار دونتسک اوکراین در خانه راپید وین اتریش با یک گل به برتری دست یافت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها