کوتاه از حوادث

کشف انگشتر افیونی از مرد قاچاقچی

مرد قاچاقچی که با جاسازی مواد مخدر در نگین انگشتر، آن را در سطح شهرستان اشکذر استان یزد توزیع می‌کرد، دستگیر شد. سرهنگ حسین ثقفی، فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر در این باره گفت: ماموران کلانتری مرکز اشکذر با اقدام اطلاعاتی و پلیسی از توزیع گسترده مواد مخدر توسط فردی در این شهرستان باخبر شده و او را در محدوده جاده سنتو دستگیر کردند. ماموران در بررسی انگشتری که وی در دست داشت، از داخل نگین آن، مقدار 3گرم تریاک کشف کردند. متهم در بازجویی اعتراف کرد موادمخدر را در نگین انگشتر جاسازی و در سطح شهر توزیع می‌کرده است.
کد خبر: ۸۲۵۷۴۱

3 کشته در انفجار کارگاه فشفشه‌سازی

انفجار کارگاه فشفشه‌سازی در تبریز، سه کشته و دو مجروح بر جای گذاشت. به گزارش ایسنا، حبیب حسینقلی‌زاده، مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی در این باره گفت: این حادثه، ظهر دیروز در کارگاه فشفشه‌سازی واقع در منطقه قراملک تبریز رخ داد که متاسفانه سه نفر جان خود را از دست دادند. پس از وقوع این حادثه، پنج پایگاه فوریت‌های پزشکی تبریز به محل انفجار اعزام و مصدومان به بیمارستان سینای تبریز منتقل شدند.

له شدن 3 خودرو زیر بوم جرثقیل

واژگونی جرثقیل 60 تنی به سه دستگاه خودروی سواری پارک شده در خیابان خسارت زد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، ساعت 14 و 40 دقیقه بعدازظهر پنجشنبه22 مرداد امسال مردی با سامانه 115 آتش‌نشانی تهران تماس گرفت و از سقوط جرثقیل 60 تنی روی سه دستگاه خودروی پارک شده در خیابان ظفر، کوچه ذرین خبر داد. با وقوع این حادثه آتش‌نشانان ایستگاه 89 به محل مورد نظر اعزام ومتوجه شدند یک دستگاه جرثقیل 60 تنی هنگام کار در یک پروژه ساختمانی، ناگهان واژگون شده و روی سه دستگاه خودروی سواری پارک شده سقوط کرده است .

اسیدپاشی روی کاسب ارزان فروش

سه جوان که به قصد انتقامگیری از مغازه‌دار ارزان‌فروش، او و شاگردش را در شهرستان کهنوج، قربانی اسیدپاشی کرده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا، دادستان عمومی و انقلاب کهنوج در این باره گفت: ساعت 21 چهارشنبه شب گذشته یک مورد اسیدپاشی در یکی از محله‌های این شهرستان به پلیس گزارش شد. ماموران با اعزام به محل حادثه مشاهده کردند دو نفر قربانی اسیدپاشی شده‌اند. با هماهنگی قضایی، مصدومان که صاحب یک مغازه و شاگرد وی بودند به بیمارستان منتقل شدند. بررسی‌‌های اولیه پلیس نشان می‌داد اسیدپاشی به‌دلیل اختلاف شخصی بین این افراد رخ داده و مغازه‌داری که مورد اسیدپاشی قرار گرفته از کاسبان این منطقه است که اجناس خود را ارزان‌تر از دیگر واحدهای صنفی به فروش می‌رسانده و از آنجا که چند نفر از این اقدام ناراحت بودند و کاسبی آنها دچار مشکل شده بود، اقدام به این کار کردند.

وی اضافه کرد: افراد دستگیر شده دو نفر از کاسبان هم صنف این واحد صنفی بوده‌اند و نفر سوم از آشنایان یکی از این افراد بوده است. این متهمان پیش از اقدام، تهدید به اسیدپاشی کرده بودند. صاحب مغازه و شاگرد وی آسیب‌دیده و به کرمان اعزام شده‌اند که تاکنون خبرهایی مبنی بر سوختگی شکم، صورت، دست، پا و کوری یکی از این افراد دریافت شده است. با توجه به خلوت بودن خیابان، تنها یک نفر شاهد این ماجرا بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها