دستکش مایکل جکسون حراج شد

جام جم نوا: دستکش معروف مایکل جکسون آخر این هفته در یک حراجی به فروش می‌رسد. این دستکش سفید روز پنجشنبه در حراجی Nate D Sanders در شهر لس‌آنجلس به فروش خواهد رسید. قیمت پایه برای این دستکش که مخصوص راست دستان است بیست هزار دلار است.
کد خبر: ۸۲۱۹۱۳
دستکش مایکل جکسون حراج شد

این دستکش توسط مایکل جکسون به عنوان هدیه به پل بدارد، دوست هنرمندش اعطا شد. این هنرمند طرح‌هایی از این دستکش سفید را در دستان چهره‌های بزرگی مانند آلبرت انشتین و آبراهام لینکلن نقاشی کرده است. البته در سال 2005، پل این دستکش را به یک کلکسیونر فروخت.
قبلا دستکش‌های سفید دیگر مایکل جکسون هم در حراجی فروخته شده بودند که مهمترین‌شان دستکش معروف ویدیوی Moonwalk او بود که به مبلغ 350000 دلار در سال 2009 و شش ماه بعد از مرگش به فروش رفته بود. دستکش سفید دیگری از او در سال 2010 به قیمت 160000 دلار در یک حراجی فروخته شده بود. او در دورانی که به سلطان موسیقی پاپ مشهور بود دستکش سفیدش را که مانند رقص مخصوصش در Moonwalk مشهور بود در دستانش داشت.
جکسون در جواب سوال باربارا والترز و درمصاحبه‌ای در سال 1997 وقتی از او درباره دلیل این کارش سوال شد و اینکه آیا این دستکش نماد خاصی است گفت: "چرا یک دستکش؟ فکر کنم از دو تا با حالتر باشه." علاوه بر این دستکش، ژاکت سیاه او که در ویدیوی ترانه Bad از آن استفاده کرده بود با قیمت پایه ده هزار دلار به فروش خواهد رسید.(کافه سینما)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها