رئیس اتحادیه فوتبال اروپا به طور رسمی اعلام کرد که برای انتخابات ریاست فیفا کاندیدا خواهد شد
کد خبر: ۸۲۱۲۶۸
پلاتینی رسماً کاندیداتوری خود را برای انتخابات ریاست فیفا اعلام کرد

میشل پلاتینی اعلام کرد قصد دارد کاندیدای ریاست انتخابات پیش‌روی فیفا شود که قرار است در تاریخ 26 فوریه 2016 (هفتم اسفند 1394) برگزار ‌شود.

به گزارش تسنیم در این باره در بخشی از نامه‌ای که به رئیس و دبیرکل‌های تمامی 209 عضو فدراسیون جهانی فیفا ارسال شده است، پلاتینی گفته است: این تصمیمی کاملاً شخصی و به دقت گرفته شده است که می‌خواهم آینده فوتبال و در کنارش آینده خودم را مورد ارزیابی قرار بدهم. من با اعتماد به نفس، حمایت و تشویق بسیاری از شما که نسبت به من نشان دادید، به چنین نتیجه‌ای رسیدم. آقای پلاتینی قول می‌دهد که به طور خستگی‌ناپذیر در جهت منافع فوتبال کار کند.

وی در ادامه گفت: در زندگی اوقاتی است که شما باید سرنوشت‌تان را در دست خود بگیرید و حالا یکی از آن لحظات سرنوشت‌ساز زندگی من است که به زندگی‌ام و اتفاقاتی که در حال شکل دادن آینده فیفا است، مربوط می‌شود. من روی حمایت شما حساب کرده‌ام و با عشق مشترکی که به فوتبال داریم با هم می‌توانیم به دهها میلیون هوادار فوتبال «فیفایی» را بدهیم که به دنبالش هستند؛ «فیفایی» که نمونه، متحد است و همبستگی را نشان می‌دهد، «فیفایی» که مورد احترام و علاقه مردم است.

کاندیداهای انتخابات ریاست فیفا تا تاریخ 26 اکتبر 2015 (4 آبان) فرصت دارند تا مدارک خود را به مقر این نهاد فوتبالی ارسال کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها