او گران ترین بازیکن ایران است؟ +عکس

جام جم ورزشی: همانطور که در خبرها داشتیم امروز شش بازیکن استقلال تهران با حضور در هیئت فوتبال استان تهران قراردادهای خود را امضا کردند.
کد خبر: ۸۲۰۱۸۲
او گران ترین بازیکن ایران است؟ +عکس

به گزارش جام جم ورزشی ، یکی از این بازیکنان مهدی رحمتی بود که بعد از یک فصل دوری دوباره به استقلال برگشته است. دروازه بانی که فصل گذشته با پیکان به دسته یک فوتبال ایران سقوط کرد اکنون گران ترین بازیکن لیگ ایران است. او امروز قراردادی معادل یک میلیارد و دویست میلیون تومان بست. البته در ابتدا گفته می شد این بازیکن قراردادی دو میلیارد تومانی خواهد بست اما گویا او برای بازگشت به استقلال یک تخفیف اساسی داده بود. رحمتی با وجود این تخفیف باز هم گران ترین بازیکن لیگ برتر ایران است. او امروز گران ترین قرارداد این فصل را امضا کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
جوان ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
۰
۰
با سلام خدمت همه هموطنان عزیز
واقعا حیف نیست این همه پول رو بی خود و بی نتیجه به فوتبالیستا می دن! اون به چه كسانی آدم هایی كه برای این مردم خیلی ارزش قائل نیستند و همیشه با یك غرور منفی براشون كلاس می ذارن و...(اگه به رفتارهاشون توی جامعه و حتی هنگام حضور توی تلویزیون و عملكرد و رفتارشون توی تیم ملی دقت كنید خیلی چیزا دستتون میاد)
واقعا اگه به جای اینكه این پولهای بی زبون رو به جای اینكه بدن به اینها تو بقیه رشته های ورزشی یا صرف تولید و اشتغال كشور ویا امور عام المنفعه دیگه صرف كنن می دونید چقدر عالی میشه!
سامان
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
۰
۰
همه چی شده پول،!

نیازمندی ها