پسر شیشه‌ای که برای تفریح خودروی سرقتی را از سارقان دزدیده بود، شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۸۱۶۵۶۲
سرقت خودرو از سارقان حرفه‌ای

به گزارش جام‌جم، ماموران گشت انتظامی چند روز قبل به دو سرنشین خودروی تیبا در اتوبان آزادگان مشکوک شده و به راننده دستور ایست دادند.

ماموران در بررسی مدارک آن متوجه شدند خودرو ساعتی قبل از شهرستان اسلامشهر سرقت شده است. به این ترتیب دو سرنشین خودرو دستگیر شدند.

روز گذشته با انتقال دو متهم به دادسرای ویژه سرقت، پسر جوان به نام میلاد با قبول اتهام سرقت خودروی تیبا گفت: چندسالی است معتاد به مواد مخدر شیشه هستم. برای تامین هزینه موادمخدر مجبور به سرقت بودم برای همین تاکنون دو بار به اتهام سرقت لوازم داخل خودرو و دو بار به اتهام موادمخدر دستگیر شده و 40 ماه از زندگی‌ام را زندان گذرانده‌ام.

یک هفته قبل پس از تحمل ده ماه حبس به اتهام سرقت، از زندان آزاد شدم و پس از چند روز به کارگاه نجاری دوستم در اسلامشهر رفتم. آنجا پاتوق معتادان است و همه برای مصرف مواد می‌آیند. چند روز قبل برای مصرف مواد به آنجا رفتم. سعید و حبیب که از سارقان حرفه‌ای هستند نیز آنجا بودند. بعد از کشیدن مواد، آنها مدعی شدند ساعتی قبل خودروی تیبایی را سرقت کرده‌اند. دقایقی بعد آنها خوابیدند و من تحت تاثیر مواد و برای تفریح، خودرو را سرقت کردم. به دنبال مهدی رفتم تا ساعتی را خوش بگذرانیم، اما همین که وارد اتوبان آزادگان شدیم، ماموران ما را دستگیر کردند.

با اعترافات میلاد او همراه همدستش مهدی بازداشت شده و تیمی از کارآگاهان به دستور بازپرس علی وسیله ایزدموسی تحقیقاتشان را برای شناسایی سارقان اصلی خودرو آغاز کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها