شکار مشتریان عابربانک ها با تهدید چاقو

باند «دنی تیز» منهدم شد

رئیس پلیس آگاهی استان البرز از انهدام باند سارقان داخل خودرو در مناطق کمالشهر ، خرمدشت و پیشاهنگی با اعتراف به ۷۸ فقره سرقت خبر داد.
کد خبر: ۷۹۷۳۲۷
باند سارقان داخل خودرو منهدم شد + عکس

سرهنگ حمیدرضا گل صباحی گفت: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر فعالیت باند سرقت داخل خودرو در مناطقی از باغستان کمالشهر، خرمدشت، منطقه پیشاهنگی و مردآباد با هدایت فردی به نام «محمد» پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات فنی و اطلاعاتی گسترده اداره اطلاعات جنایی این پلیس در جهت بررسی صحت و سقم موضوع مشخص شد که متهم شناسایی شده دارای پنج فقره سابقه محکومیت کیفری در رابطه با سرقت های متعدد داخل خودرو و کیف قاپی است.

سرهنگ گل صباحی اظهار کرد: پس از شناسایی مخفیگاه متهم در منطقه حصارک بالا و اطمینان از حضور وی در آنجا، بلافاصله دو اکیپ از ماموران اداره عملیات ویژه این پلیس با هماهنگی مقام قضائی به منظور دستگیری متهم وارد عمل شده و موفق شدند طی یک عملیات غافلگیرانه سارق را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از منزل وی سه دستگاه ضبط و پخش خودرو، دو قبضه چاقوی بزرگ، افشانه اشک آور، پنل ضبط خودرو، وسایل برقی خودرو، وسایل و ادوات سرقت و دو دستگاه موتورسیکلت و خودرو متعلق به متهم که در هنگام سرقت از آنها استفاده می کرد کشف و به همراه متهم به منظور تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی انتقال داده شدند.

متهم در بازجویی های ماموران ابتدا منکر هرگونه سرقت داخل خودرو شد اما در مواجهه با مستندات موجود ناچار لب به اعتراف گشوده و گفت که به همراه یک نفر از همدستانش به نام «الف» به صورت گسترده در مناطقی از باغستان، کمالشهر، خرمدشت، منطقه پیشاهنگی و مردآباد به انجام سرقت های متعدد داخل خودرو پرداخته و سپس اموال مسروقه را به یک نفر مالخر به نام «ر» می فروختند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز افزود: متهم در خصوص شیوه و شگرد سرقت ها اذعان داشت که به همراه همدستش با استفاده از موتورسیکلت یا یکدستگاه خودرو پراید در ساعات ۹ الی ۱۴ هر روز به محلهای مورد نظر و شناسایی شده مراجعه و در خودروهایی مانند پراید، پژو و سمند را به وسیله ابزاری یا شکستن شیشه باز کرده و اقدام به سرقت ضبط، باند و اشیاء قیمتی داخل خودرو می کردند که تا کنون به این شیوه اقدام به ۷۸ فقره سرقت داخل خودرو کرده اند.

بنابر اعترافات صریح متهم در خصوص داشتن همدست و با توجه به اینکه متهمان نامبرده مدتی پیش به جرم سرقت داخل خودرو و مالخری توسط اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی دستگیر و روانه زندان شده بودند با هماهنگی مقام قضایی از زندان تحویل و پس از بازجویی از آنها در خصوص همکاری با متهم دستگیر شده به نام «محمد»، کلیه متهمان با قرار صادره از سوی قاضی پرونده روانه زندان شدند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها