رئیس سازمان حج و زیارت خبر داد:

۱۰ مرداد زمان صدور روادید حجاج

رئیس سازمان حج و زیارت از ابلاغ دستورالعمل صدور روادید حجاج اعزامی سال جاری به دفاتر حج سراسر کشور خبر داد و گفت: کار اجرایی صدور روادید حجاج از هفته دوم شوال آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۸۱۵۹۰۷
روادید حجاج از هفته دوم شوال صادر می‌شود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، سعید اوحدی از ابلاغ دستورالعمل صدور روادید حجاج اعزامی سال جاری به دفاتر حج سراسر کشور خبر داد و گفت: کار اجرایی صدور روادید حجاج از هفته دوم شوال آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه صدور روادید تمتع در کنسولگری های عربستان در تهران و مشهد انجام می گیرد، ادامه داد: ظرفیت تمام کاروان های حج در سراسر کشور تکمیل شده و امیدواریم بر اساس برنامه‌ریزی‌ها صدور روادید زائران حج در هفته دوم شوال صورت گیرد.

رئیس سازمان حج و زیارت تصریح کرد: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته، اعزام حجاج امسال از اول شهریور ماه آغاز خواهد شد و آخرین گروه حجاج، چهارم محرم - 26 مهر ماه - به کشور باز می‌گردند.

وی با بیان اینکه ایران جزء نخستین کشورهایی است که ویزای حجاج آن به صورت الکترونیکی صادر می شود، افزود: ویزاهای الکترونیکی بصورت بارکد دار صادر شده و از امنیت و دقت بیشتری در مقایسه با قبل برخوردار است.

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: امسال، بیش از 64 هزار نفر از هموطنان در قالب زائر، خدمه، پزشک و نیروهای ستادی به حج اعزام خواهند شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها