رئیس پلیس آگاهی استان "هرمزگان" از کشف ۱۸ دستگاه کولر قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال در بندرعباس خبر داد.
کد خبر: ۸۱۵۸۸۷
مخفیگاه کولرهای ۲ میلیاردی لو رفت

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس هرمزگان، سید حسین اصلحی در تشریح این خبر گفت: در راستای تشدید اقدامات مقابله ای با قاچاق کالا و ارز بویژه مقابله با قاچاق لوازم خانگی که باعث لطمات جبران ناپذیری به کارخانجات داخلی کشور می شود، شناسایی انبارها و محل دپوهای قاچاق در سطح شهرستان بندرعباس به طور جدی در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه تعدادی از قایق های تندرو با بارگیری لوازم خانگی قاچاق از جزیره قشم و درگهان این کالاها را به سواحل منتقل و بلافاصله در ساعات خلوت و پایانی روز در انبارها ی قاچاق کالا در سطح شهر دپو و در فرصتی مناسب به استان های همجوار قاچاق می کنند، پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

این مسئول انتظامی تصریح کرد: مأموران با انجام کار اطلاعاتی یکی از مکان های دپوی کالای قاچاق از نوع لوازم خانگی را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در بازرسی از آن تعداد ۱۸ دستگاه کولر و یک دستگاه ماشین لباسشویی فاقد هرگونه مدارک قانونی و گمرکی کشف کردند. ارزش ریالی کالاهای کشف شده حدود ۲ میلیارد ریال بر آورد شده است.

توقیف محموله پنج میلیاردی چای قاچاق در خمیر

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از توقیف یک دستگاه کامیون حامل ۱۹ تن چای قاچاق به ارزش تقریبی ۵ میلیارد ریال در محور کهورستان خبرداد.

سردار رضا محمدی یگانه در تشریح این خبر گفت: ماموران ایستگاه بازرسی کنجی حین کنترل خودروهای عبوری در محور کهورستان - لارستان به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک و آن را با تمهیدات لازم متوقف کردند. ماموران در بررسی از این کامیون مقدار ۱۹ تن چای قاچاق فاقد هرگونه مدارک قانونی و گمرکی به ارزش تقریبی پنج میلیارد ریال کشف کردند. راننده دستگیر و بار قاچاق کشف شده جهت سیر مراحل قانونی به دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان تحویل شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطر نشان کرد: کاهش فرصت های شغلی و پایین آمدن انگیزه کار و فعالیت های سالم اقتصادی ارمغان شوم قاچاق کالا بر اقتصاد کشور است و از شهروندان انتظار می رود با همکاری اطلاعاتی خود پلیس را یاری کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها