جام جم ورزشی: نجمه خدمتی یک عادت خوب در ورزش ایران پیدا کرده است. او می خواهد همیشه نخستین طلایی کاروان ورزشی ایران در رقابت های معتبر باشد.
کد خبر: ۸۱۴۴۱۷
عادت خوب نجمه خدمتی در ورزش ایران

به گزارش سرویس ورزشی جام جم آنلاین ، سال گذشته در رقابت های آسیایی اینچوئن کاروان ورزشی ایران با همت یک دختر 18 ساله به نام نجمه خدمتی صاحب نخستین مدال طلای ایران شد. او مدال طلای تیراندازی تفنگ بادی 10 متر زنان را به دست آورد تا نخستین طلایی کاروان ورزشی ایران باشد. نجمه خدمتی اینبار در رقابت های ورزشی دانشجویان جهان همین کار را تکرار کرده ، یعنی نخستین مدال طلای کاروان ورزشی ایران را به دست آورده است. البته به دست آوردن این مدال توام با یک رکوردشکنی برای نجمه خدمتی بود.

او علاوه بر کسب مدال طلای تیراندازی تفنگ بادی 10 متر زنان یونیورسیاد 2015 موفق شد رکورد فینال این رقابت ها را نیز به نام خود ثبت کند.

نجمه خدمتی در مسابقه نهایی 206.6 امتیاز به دست آورد و موفق شد رکورد کسب بیشترین امتیاز فینال این ماده را در یونیورسیاد جا به جا کند و مدال طلا را به دست آورد.

راه نجمه خدمتی برای به دست آوردن موفقیت های جدید خیلی طولانی تر از این حرف هاست. می توان روزی را تصور کرد که او نخستین طلایی کاروان ایران در رقابت های المپیک 2016 ریودوژانیرو باشد؟! هت تریک خدمتی در کسب نخستین مدال طلای کاروان ایران دور از دسترس نیست به این شرط که بتواند در فرصت باقی مانده سهمیه المپیک ریودوژانیرو را به دست بیاورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها