کواچ : در برابر بهترین دفاع جهان عملکرد خوبی داشتیم

جام جم ورزشی: سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: در برابر بهترین دفاع جهان باکسب 82 درصد موفقیت عملکرد خوبی داشتیم.
کد خبر: ۸۱۳۹۲۹
کواچ : در برابر بهترین دفاع جهان عملکرد خوبی داشتیم

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، اسلوبودان کواچ جمعه شب پس از برتری سه برصفر تیمش برابر تیم ملی روسیه در نشست مطبوعاتی با بیان اینکه ما امروز در برابر بهترین دفاع جهان بازی می کردیم،افزود: شاگردانم عملکرد فوق العاده ای داشتند و با 82 درصد موفقیت در حمله برابر بهترین دفاع جهان بازی کردیم.

وی افزود: قبل از این دیداربه بازیکنان گفتم که مسوولیت سنگینی دارند و باید به پیراهن تیم ملی ، 15 هزار تماشاگر سالن و 50 میلیون بیننده تلویزیون احترام بگذارند و خوب بازی کنند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: به همه نشان دادیم ایران در سطح بالایی والیبال بازی می کند و باید به این تیم احترام بگذارند.

کواچ در پاسخ به این سووال که در چه فاکتوری موفق نبودیم که شاید صعود نکنیم گفت: ما در گروه سختی قرار داشتیم و حتی از عملکرد سال قبل بهتر بودیم شاید یک قدم مهم در برابر لهستان را خوب برنداشتیم اگر نه در دیگر مسابقه ها خوب بودیم.

وی اضافه کرد: شاید افتخار باشد که در همه زمینه ها فکر کنیم بهترین هستیم اما تیم ایران یک تیم تازه به قدرت رسیده در جهان است و هر روز باید قدم هایی برای بهتر شدن بردارد.

به اعتقاد وی در این گروه برای گرفتن هر امتیاز باید جنگید و شاید تکرار این پیروزی ها کار بسیار سختی باشد از این رو به همه بازیکنان افتخار می کنم.

وی درخاتمه ازخبرنگاران پرسید واقعا درک می کنید پیروزی بر قهرمان جهان و المپیک چیست؟ تیم ایران به این موفقیت دست یافت و این بسیار مهم است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها