قاتل: با پول‌های سرقتی 8 معتاد را در کمپ ترک اعتیاد بستری کردم

عملیات شبانه برای کشف جسد مقتول در چاه 6 متری + عکس

راز مرد جنایتکار که پس از قتل همسرش با صحنه‌سازی قصد فرار از مجازات را داشت، در جریان تحقیقات ماموران پلیس فاش شد.
کد خبر: ۸۱۱۱۹۷
زن جوان قربانی خشم همسرش شد

به گزارش جام‌جم، ساعت 21 و 20 دقیقه 30 خرداد امسال مردی هراسان و آشفته وارد کلانتری عسلویه شد و از مرگ همسرش خبر داد. او به ماموران گفت: 30 دقیقه قبل به پارک نزدیک خانه‌مان در محله نخل تقی رفتم، اما وقتی به خانه بازگشتم با جسد همسرم در حالی که با روسری خفه شده بود، روبه‌رو شدم.

ماموران پس از شنیدن اظهارات این مرد، به خانه وی اعزام و با جسد زن 34 ساله به نام اعظم روبه‌رو شدند.

با گزارش وقوع این جنایت به بازپرس کشیک ویژه قتل دادسرا، جسد به پزشکی قانونی منتقل شد.

رسیدگی به این پرونده در دستورکار ماموران جنایی پلیس آگاهی عسلویه قرار گرفت. کارآگاهان در بررسی محل هیچ آثاری از ورود به زور به داخل خانه مشاهده نکردند.

همچنین از محل جنایت سرقتی نشده بود. ماموران که با قاتلی آشنا روبه‌رو بودند تحقیقات را روی نزدیکان زن جوان متمرکز کردند. در این مرحله از تحقیقات ماموران به شوهر مقتول ظنین شده و به بازجویی از او پرداختند که وی مدعی شد از مرگ همسرش خبر ندارد و شب حادثه زمانی که از پارک به خانه بازگشته با جسد او روبه‌رو شده است.

از سوی دیگر تحقیقات محلی نشان می‌داد، این زوج با یکدیگر اختلاف شدیدی داشته‌اند. همین سرنخ کافی بود تا ماموران مطمئن شوند شوهر مقتول در این جنایت نقش دارد. زمانی که ماموران برای دستگیری متهم وارد عمل شدند، مشخص شد او خانه‌اش را ترک کرده و قصد خروج از شهر را دارد. در این مرحله عامل جنایت تحت‌تعقیب پلیس قرار گرفت و دستگیر شد.

متهم با انتقال به پلیس آگاهی عسلویه در بازجویی همچنان گفته‌های قبلی خود را تکرار و ادعا می‌کرد در مرگ همسرش نقشی ندارد، اما در ادامه تحقیقات روز گذشته به قتل اعترف کرد.

پرویز 37 ساله به ماموران گفت: مدتی بود بر سر مسائل مختلف میان من و همسرم اختلاف‌هایی به‌وجود آمده بود. با افزایش این اختلاف‌ها، درگیری‌هایمان ادامه داشت تا این‌که شب حادثه من و اعظم دوباره با هم دعوا کردیم و با شدت گرفتن درگیری‌مان، عصبانی شدم و با دستانم گلویش را گرفته و خفه‌اش کردم.

وی یادآور شد: بعد از مرگ همسرم از کاری که کرده بودم پشیمان شدم.

نمی‌دانستم باید چه کاری انجام دهم. خواستم فرار کنم که نتوانستم. همان موقع فکری به ذهنم رسید. برای رد گم کردن روسری همسرم را دور گردنش پیچیدم و سراسیمه به کلانتری محله رفتم. فکر نمی‌کردم ماجرا لو برود و دستگیر شوم. زمانی که متوجه شدم پلیس به من شک کرده، خواستم فرار کنم که دستگیر شدم.

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه در این باره به جام‌جم گفت: با اعتراف متهم به قتل همسرش، برای او قرار قانونی صادر شد. تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.

سرهنگ خدابخش نیکنام با هشدار به خانواده‌ها از آنها خواست مهارت‌های کنترل خشم را آموزش ببینند و در اوج عصبانیت دست به اقدام نابجا نزنند. اگر زوجین اختلاف‌هایی با هم پیدا کرده‌اند سعی کنند اختلاف‌هایشان را با گفت‌وگو حل کنند و با هم درگیر نشوند. اگر دامنه درگیری و اختلاف‌هایشان بالاست، به مراکز مشاوره انتظامی یا مراکز مشاوره دیگر مراجعه کنند و از مشاوران خانواده کمک بگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها