مرد جوان که متهم است برای پایان دادن به دوستی با دختر جوان، او را به قتل رسانده است در جلسه دادگاه منکر قتل شد.
کد خبر: ۸۰۲۱۶۲

به گزارش جام‌جم، 19 مهر 92، مرگ مشکوک دختر جوانی در شهرقدس به کارآگاهان پلیس آگاهی اعلام شد. در ادامه تیمی از ماموران با حضور در محل حادثه متوجه شدند، در زمان حادثه شیر گاز باز بوده و به احتمال قوی این دختر قربانی گازگرفتگی شده است.

در ادامه جسد به پزشکی قانونی منتقل شد که کارشناسان پس از معاینات تخصصی اعلام کردند، این دختر به علت فشار بر گردن به قتل رسیده است.

با اعلام این موضوع، پرونده در اختیار کارآگاهان جنایی قرار گرفت و با بررسی پیامک‌های دختر جوان مشخص شد، او با مرد جوانی به نام علی ارتباط دوستی داشته و آخرین بار آنها با یکدیگر قرار ملاقات داشته‌اند.

با کشف این سرنخ، تحقیقات روی علی متمرکز شد و ماموران دریافتند، مرد جوان زن و بچه دارد .به این ترتیب علی دستگیر شد که در بازجویی اتهام قتل را انکار کرد. سرانجام پرونده با توجه به دلایل و مستندات برای محاکمه به شعبه 84 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

صبح دیروز متهم مقابل پنج قاضی جنایی پای میز محاکمه قرار گرفت. در ابتدای این جلسه اولیای دم مقتول برای قاتل دخترشان تقاضای قصاص کردند.

سپس قاضی مصطفی باقری، رئیس دادگاه از علی خواست به دفاع از خود بپردازد که او با انکار اتهامش گفت: مقتول دیوانه‌وار مرا دوست داشت و نمی‌خواست به این رابطه پایان دهد. چند بار از او خواستم تا به ارتباطمان پایان دهیم، اما قبول نمی‌کرد. روز قتل با من تماس گرفت و خواست برای آخرین بار با هم قرار بگذاریم. من هم در خانه آنها قرار گذاشتم، اما به محل قرار نرفتم، نمی‌دانم چه کسی او را کشته است.

در ادامه جلسه یکی از دوستان مقتول به عنوان شاهد در جایگاه قرار گرفت و گفت: آن روز دوستم با من تماس گرفت و ادعا کرد، قرار است علی به خانه‌شان برود تا برای آخرین بار با هم صحبت کنند.

یکی از دوستان علی هم به عنوان شاهد ادعا کرد، روز قتل علی به خانه آنها رفته و مشغول جوشکاری بوده است.

پس از آخرین دفاعیات متهم، قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها