برنامه اصناف برای رمضان اعلام شد

فروش ویژه کالاهای اساسی از ۱۷ خرداد

رئیس اتاق اصناف ایران از تمهیدات ویژه اصناف برای تامین مایحتاج مردم در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: فروش فوق‌العاده کالاهای اساسی از 10 روز مانده به آغاز این ماه (۱۷ خرداد)، در واحدهای صنفی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۹۹۸۷۰
فروش ویژه کالاهای اساسی از ۱۷ خرداد

علی فاضلی با بیان اینکه اصناف در سال جاری، برای تامین مایحتاج مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان، برنامه ویژه‌ای را تدارک دیده است، گفت: بر اساس سیاستگذاری‌های صورت گرفته و به منظور تامین نیاز اقلام اساسی و کالاهای پرمصرف در این ماه، فروش‌های فوق‌العاده صنفی تدارک دیده شده است تا مردم کالاهای مورد نیاز خود را با تخفیف‌های ویژه و قیمت مناسب تامین کنند.

رئیس اتاق اصناف ایران افزود: این فروش‌های فوق‌العاده برای اقلامی همچون گوشت، مرغ، برنج، روغن، خرما، لبنیات صورت می‌گیرد، ضمن اینکه فروش زولبیا و بامیه نیز با قیمت‌های مصوب اتحادیه که چند روز مانده به آغاز ماه، اعلام و مصوب خواهد شد، به فروش می‌رسد.

وی با بیان اینکه امسال نمایشگاه ضیافت برگزار نمی‌شود، اظهار کرد: فروش‌های فوق‌العاده صنفی جایگزین برگزاری نمایشگاه ضیافت می‌شوند و بر این اساس تلاش داریم تا با برگزاری فروش‌های ویژه، مردم در سراسر شهر تهران از تخفیف‌های ویژه برخوردار شوند، این در حالی است که اکنون بازار به لحاظ قیمتی در ثبات به سر می‌برد و بنابراین، قیمت کالاهایی که در نمایشگاه عرضه می‌شود، با کالاهایی که در واحدهای صنفی فروخته می‌شود، اختلاف قیمتی ندارد، بنابراین فروش‌های وِیژه را جایگزین نمایشگاه کردیم.

فاضلی افزود: علاوه بر فروش‌های ویژه ای که از 10 روز مانده به ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود، نظارت و بازرسی نیز به صورت ویژه صورت می‌گیرد تا تخلفی به لحاظ قیمتی صورت نگیرد.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها