فن خال: آرسنال و منچستر از چلسی بهتر هستند

جام جم ورزشی: در آستانه دیدار جذاب آرسنال و منچستریونایتد لوییس فن خال سرمربی هلندی یونایتد از آرسن ونگر سرمربی آرسنال تعریف و تمجید می کند.
کد خبر: ۷۹۸۵۵۵
فن خال: آرسنال و منچستر از چلسی بهتر هستند

به گزارش جام جم ورزشی ، امروز از ساعت 19:30 به وقت تهران دو تیم منچستریونایتد و آرسنال در ورزشگاه اولدترافورد شهر به مصاف یکدیگر می روند. در این دیدار حساس تیم سوم جدول رده بندی لیگ برتر مشخص می شود. هر دو تیم به لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده صعود کرده اند اما تکلیف اینکه کدام تیم از طریق پلی آف به مرحله مقدماتی راه می یابد و کدام تیم مستقیم و بدون نیاز به پلی آف می رود امروز مشخص می شود. تیم بازنده چهارم جدول می شود و برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده باید در بازی پلی آف شرکت کند.

لوئیس فن خال سرمربی منچستریونایتد در آستانه این دیدار سخت و مهم گفت: اعتقاد دارم هم منچستریونایتد و هم آرسنال تیم های بهتری نسبت به چلسی(قهرمان این فصل از لیگ برتر) هستند اما نمی دانند چگونه همانند چلسی کار را به بهترین شکل تمام کنند.

وی افزود: ما در این فصل گاهی اوقات بسیار بهتر از چلسی بودیم اما آنها با اتکا به بازیکنان با تجربه ای همانند جان تری و کهیل کار را بهتر تمام می کنند. قویا اعتقاد دارم منچستریونایتد و آرسنال بسیار بهتر از چلسی هستند .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها