قائم مقام سیمای رسانه ملی در مراسم تکریم و معارفه مدیران شبکه سلامت، از ادامه فعالیت این شبکه به صورت شبکه‌ای تخصصی خبرداد و گفت : این شبکه با وجود عمرکمش توانسته رضایت مخاطبان را جلب کند .
کد خبر: ۷۹۸۲۰۰
شتاب رسانه ملی برای ترویج فرهنگ سلامت

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی دکتر پورحسین با بیان اینکه شبکه سلامت با مدیریت جهادی به اهدافش رسیده است، گفت: این شبکه در شرایط سخت بودجه ای سازمان توانسته برنامه‌های مفیدی در حوزه سلامت تولید کند .

قائم مقام معاونت سیما ، شبکه سلامت سیما را منشأ گسترش سلامت در جامعه دانست و گفت: این شبکه با همکاری وزارت بهداشت و درمان وآموزش پزشکی ودیگر نهادهای درمانی وبهداشتی کشور توانسته در تولید برنامه‌هایی با موضوعات سلامت و درمان گام های بلندی برای برنامه‌سازی در حوزه سلامت بر دارد .

وی افزود: شبکه سلامت سیما با توجه به سمت وسویی که شورای سیاست گذاری سلامت سازمان صداوسیما برایش ترسیم کرده در تولید برنامه ها با شتاب خوبی روی آنتن می‌رود .

http://pririb.ir/sitepics/newspics/5864224228.JPG

دکتر احمد سفیدی مدیر جدید شبکه سلامت هم در این جلسه با اشاره به زیر ساخت‌های خوبی که در این شبکه نهادینه شده گفت: خوشبختانه با تلاش برنامه سازان و مسؤلان قبلی، مسیر برای ادامه کار هموار است و امیدواریم با همکاری همکاران و برنامه سازان این شبکه بتوانیم براساس سیاست ها راهبردها و اهداف سازمان گام های موثر تری برداریم.

دکترآبتین مهدی پور مدیر پیشین شبکه سلامت سیما هم با ارائه گزارشی از روند راه اندازی این شبکه و مهمترین برنامه های تولیدی آن از تلاش و زحمات همه همکاران و برنامه سازان شبکه سلامت سیما قدردانی کرد.

شبکه سلامت سیما از 12 اسفند سال 91 فعالیت رسمی خود را آغاز کرده است و روزانه از ساعت 16 تا 24 بامداد، برنامه های زنده و تولیدی با موضوعات بهداشت و درمان، سلامت جسم و روان، بهداشت اجتماعی، تغذیه، پزشکی، آسیب های اجتماعی، سلامت و معنویت پخش می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها