نکاتی در مورد خرید اجاق گاز

اجاق گاز جزء لاینفک هر آشپزخانه‌ای از گذشته تا به امروز بوده است و شکل‌های مختلفی را در گذر زمان به خود گرفته است. لذا اگر خواهان خرید اجاق گاز هستید مطلب زیر راهنمای خوبی برای شما خواهد بود:
کد خبر: ۷۹۷۷۹۳

تعداد شعله اجاق گاز: در انتخاب اجاق گاز بسته به ابعاد آشپزخانه و تعداد افراد خانواده باید در انتخاب تعداد شعله اجاق گاز دقت کرد. برای خانواده‌های پرجمعیت اجاق گاز پنج یا شش شعله و برای خانواده‌های کم‌جمعیت اجاق گاز دو یا سه شعله پیشنهاد می‌شود.

نکات ایمنی اجاق گاز: در انتخاب اجاق گاز علاوه بر شکل ظاهری باید به ایمنی اجاق گاز بسیار اهمیت داد. اجاق گازهای مجهز به ترموکوپل و فندک از امنیت بالاتری برخوردارند.

کیفیت اجاق گاز: از آنجا که اجاق گاز یکی از وسایل بسیار پرکاربرد در منازل است بهتر است در انتخاب آن بسیار دقت شود، قبل از خرید در مورد برند اجاق گاز مورد نظر تحقیق و اجاق گازی با کیفیت بالا خریداری کنید تا درآینده مجبور به پرداخت هزینه تعمیرات نباشید.

گارانتی و خدمات پس از فروش: بهتر است اجاق گازی خریداری کنیم که گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد، نکته مهم این است که پس از خرید اجاق گاز نصب و راه‌اندازی آن را بر عهده شرکت مربوط قرار دهید. در غیر این صورت اجاق گازتان از گارانتی خارج می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها