دنیس: قهرمان اصلی ماجرا‌ها یک پسر 10 ساله دردسرساز و شیطان است که اکثرا شیطنت‌هایی که برای سرگرم شدن انجام می‌دهد منجر به مصیبت‌های بزرگ می‌شود. این خرابکاری‌های دنیس موجب شد که او دشمنان زیادی چون والتر، کلنل و سرگرد اسلیپر داشته باشد. دنیس تحمل پیروی از قوانین و دستورات را ندارد. او موهای مشکی سیخ‌سیخی دارد و همیشه یک بلوز راه‌راه قرمز و مشکی بر تن و یک اسلحه مخصوص مثل تفنگ آبپاش همراه دارد.
کد خبر: ۷۹۶۱۶۵

ناشا: سگ مو سیخ سیخی دنیس است که علاقه زیادی به گاز گرفتن دارد. او همیشه شریک خرابکاری‌های دنیس است و فقط هنگامی که دنیس مدرسه است از او جدا می‌شود. او دندان‌های بسیار قدرتمندی دارد که قادر به جویدن هر چیزی است.

مامان و بابای دنیس: پدر دنیس یک کارمند دفتری است که همیشه از دست خرابکاری‌های او در استرس است، اما مادر دنیس به نظر می‌رسد که تحمل بیشتری در برابر دنیس دارد و گاهی خودش هم کار‌های احمقانه‌ای مشابه کارهای دنیس انجام می‌دهد.

مادربزرگ دنیس: با وجود 80 سال سن روحیه جوانی دارد و بیشتر از بقیه افراد دنیس را درک می‌کند چون در دوران کودکی رفتار‌های مشابه دنیس داشته است.

کرلی و پای فیس: دو تا از بهترین دوستان دنیس هستند که همیشه او را در شیطنت‌ها و مردم‌آزاری‌هایش همراهی می‌کنند.

سرجوخه اسلیپر: پلیس محلی که همیشه درصدد دستگیری دنیس و دوستانش است. او کمی گیج و منگ به نظر می‌رسد.

والتر نازک نارنجی: او نقطه مقابل دنیس و پسر همسایه بغلی است و علاقه‌مند به کار‌های بی‌خطر و چیز‌های بی‌مزه‌ای مثل گل‌هاست. او معمولا سوژه آزار و اذیت دنیس است؛ ولی در بعضی مواقع هم نوبت اوست که به دنیس بخندد. دوست صمیمی والتر ماتیلداست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها