دزد حرفه‌ای که پس از آزادی از زندان با شکار جهانگردان در اطراف هتل‌ها، اموال و مدارک آنها را سرقت می‌کرد، دستگیر شد.
کد خبر: ۷۹۴۲۲۶

به گزارش جام‌جم، چندی پیش مردی جهانگرد با حضور در شعبه چهارم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران از سرقت اموالش خبر داد و گفت: چند روز قبل برای تفریح به تهران آمده تا این که روز حادثه از هتل بیرون آمدم تا گشتی در خیابان‌های تهران بزنم که ناگهان مرد موتورسواری به من حمله کرد و با سرقت کیف حاوی مدارک، مقادیری دلار و گذرنامه‌ام متواری شد. با تشکیل پرونده قضایی و به دستور بازپرس عموزاد تحقیقات ماموران پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران برای دستگیری متهم فراری آغاز شد. همزمان با شروع تحقیقات، چند جهانگرد دیگر نیز با حضور در پلیس آگاهی شکایت‌های مشابهی ر ا مطرح کردند.

ماموران که احتمال می‌دادند متهم فراری از دزدان حرفه‌ای باشد، به بررسی بانک مجرمان حرفه‌ای پلیس آگاهی پرداختند که موفق به شناسایی متهم سابقه‌داری به نام آرش شدند.

با کشف این سرنخ روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد. مخفیگاه‌های احتمالی متهم به طور نامحسوس زیر نظر گرفته شد تا این که چند روز پیش ماموران او را دستگیر کردند.

مرد سارق با انتقال به پلیس آگاهی به سرقت‌های سریالی از جهانگردان اعتراف کرد و گفت: مدتی پیش از زندان آزاد شدم و دوباره جرایم خود را از سر گرفتم. این بار تصمیم گرفتم از جهانگردان سرقت کنم. بنابراین با پرسه زدن مقابل هتل‌های سطح شهر، رفت و آمد جهانگردان ر ا زیر نظر می‌گرفتم و بعد از شناسایی طعمه، تعقیبشان کرده و با قاپیدن کیف‌هایشان که اغلب پر از طلا، پول، دلار و گذرنامه بود، متواری می‌شدم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها