معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر، از انتشار فهرست 800 نفره پزشکان واجد شرایط حج تمتع سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۷۹۳۰۳۷
فهرست پزشکان واجد شرایط حج منتشر شد

به گزارش جام جم آنلاین به از پایگاه اطلاع رسانی حج، دکتر عادل مقصودی نژاد گفت: این فهرست که نتیجه تلخیص و بازنگری تعدادی بسیار زیادی از پزشکان داوطلب حج است، در اختیار مسئولان ذیربط در سازمان حج و زیارت و جمعیت هلال احمر قرار خواهد گرفت.

وی افزود: مدیران کاروان های حج با هماهنگی نمایندگان استانی این مرکز و نیز مدیریت حج و زیارت استان های خود نسبت به انتخاب و معرفی پزشک خود از بین این اسامی اقدام کرده و سپس ابلاغ نهایی این افراد به عنوان پزشک حج سال جاری توسط مرکز پزشکی حج و زیارت صادر خواهد شد.

معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر همچنین در خصوص اعزام این دسته از پزشکان به حج گفت: پس از انتشار این اسامی، مدیران کاروان های حج با هماهنگی نمایندگان استانی این مرکز و نیز مدیریت حج و زیارت استان های خود، نسبت به انتخاب و معرفی پزشک خود از بین این اسامی اقدام کرده و سپس ابلاغ نهایی این افراد به عنوان پزشک حج سال جاری توسط مرکز پزشکی حج و زیارت صادر خواهد شد.

معاینات زایران حج تمتع

مقصودی نژاد همچنین درباره معاینات زائران حج تمتع افزود: پس از انتخاب و انتصاب پزشکان حج، معاینات آنان و نیز درج اطلاعات کامل پزشکی و تشکیل پرونده الکترونیک پزشکی زائرین در سراسر کشور آغاز خواهد شد.

وی مسئولیت رسیدگی، نظارت و پایش دقیق عملکرد پزشکان حج را در ایران از اهم وظایف نمایندگان استانی مرکز پزشکی حج و زیارت دانست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها