15 ردیبهشت در مصلای امام خمینی (ره)

نمایشگاه کتاب با حضور رییس جمهور افتتاح می شود

نمایشگاه کتاب رنگ‌بندی شد

قائم مقام و معاون اجرایی بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: به منظور سهولت هرچه بیشتر بازدیدکنندگان در نمایشگاه هر بخش از نمایشگاه کتاب به رنگ خاصی درآمده است.
کد خبر: ۷۸۹۴۶۳
نمایشگاه کتاب رنگ‌بندی شد

امیرمسعود شهرام‌نیا با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی در فضای محیطی نمایشگاه گفت: بحث اطلاع‌رسانی بهتر به مردم یکی از نکاتی است که همیشه در نمایشگاه مد نظر بوده به همین منظور امکانات جدیدی را در سایت، نرم افزار و محیط نمایشگاه فراهم کرده‌ایم تا اطلاع رسانی هوشمندانه تر انجام شود.

وی افزود: برای آسان‌تر شدن جستجوی کتاب، علاوه بر گسترش امکانات سایت و نرم افزار نمایشگاه، شرایطی فراهم شده تا هر سالن به وسیله شماره و رنگی مشخص شود. در همین راستا بخش کودک با رنگ صورتی، قسمت دانشگاهی رنگ زرد، قسمت بین‌الملل رنگ قرمز، قسمت آموزشی رنگ نارنجی، قسمت کتاب‌های عمومی رنگ بنفش و ناشران دیجیتال به رنگ آبی روشن درآمده است تا بازدیدکنندگان با استفاده از شماره و رنگ سالن به راحتی بتوانند بخش مورد نظر را پیدا کنند.

قائم مقام و معاون اجرایی بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در پایان با اشاره به پیشرفت روند اجرایی در مصلی امام خمینی (ره) گفت: با توجه به آغاز غرفه‌بندی‌ها در فضای بیرونی شبستان، امیدواریم که تا یک هفته قبل از برگزاری نمایشگاه کتاب، غرفه‌ها به ناشران تحویل داده شود.

حضور وزیران فرهنگ ترکیه و لبنان در نمایشگاه کتاب قطعی شد

در خبری دیگر از این رویداد فرهنگی بزرگ، با هماهنگی‌های انجام شده در حوزه بین‌الملل نمایشگاه کتاب تهران وزیران کشورهای ترکیه و لبنان در اردیبهشت ماه میهمان نمایشگاه کتاب تهران خواهند بود.

پیش از این نیز حضور وزیران فرهنگ کشورهای قطر، بنگلادش و عراق در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قطعی شده بود. وزیر اطلاع‌رسانی عمان نیز در این دوره از نمایشگاه حضور خواهد داشت.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تاریخ ۱۶ تا ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها