دو عضو باند سارقان حرفه‌ای که با شاه‌کلید، خودروهای مزدا3 را سرقت می‌کردند، در جریان ردیابی‌های پلیسی دستگیر شدند. تحقیقات برای شناسایی سرکرده فراری باند ادامه دارد.
کد خبر: ۷۸۴۳۸۹
سرقت سریالی خودروهای مزدا 3 با شاه‌کلید

به گزارش جام‌جم، چندی پیش مردی با حضور در پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران از سرقت خودروی مزدا3 خود در یکی از محله‌های مرکزی پایتخت خبرداد و گفت: برای دقایقی، خودرو را در حاشیه خیابان پارک کردم و پس از بازگشت متوجه سرقت آن شدم.

همزمان با شروع تحقیقات، افراد دیگری نیز با حضور در پلیس آگاهی و ارائه شکایت‌هایی اعلام کردند خودروی مزدا3 آنها سرقت شده است.

بررسی این پرونده‌ها نشان می‌داد، تمام خودروها در محله‌های خلوت شهر پارک شده و مجهز به دزدگیر بودند.

با افزایش سرقت‌ها، تحقیقات گسترده پلیس برای دستگیری سارقان آغاز شد تا این‌که دو روز پیش ماموران یکی از متهمان به نام وحید را دستگیر کردند.

با انتقال متهم به پلیس آگاهی و تحقیقات از او مشخص شد، اعضای این باند پس از قطع کردن دزدگیر خودروها، آنها را با شاه‌ کلید سرقت می‌کردند. سرکرده باند به نام «مهدی» پس از هر سرقت به همدستانش دستمزد می‌داد.

جستجو برای دستگیری دیگر اعضای این باند ادامه داشت تا این که دو روز پیش ماموران یکی دیگر از اعضای باند به نام «وحید» را هنگام تردد با یک دستگاه مزدای سرقتی در جنوب پایتخت دستگیر کردند.

متهم با انتقال به پلیس آگاهی گفت: در چند مورد از سرقت‌های سریالی مزدا 3 و یک دستگاه پاترول با اعضای این باند که اغلب سابقه‌دار بودند، همدستی کردم. تحقیقات برای افشای دیگر جرایم متهمان و شناسایی و دستگیری سرکرده باند ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها