مخاطبان در ایام نوروز می‌توانند بیننده سریال‌هایی با قصه‌های متنوع از شبکه‌های تلویزیون باشند. داستان‌ این مجموعه‌ها خانوادگی، اجتماعی، پلیسی و طنز است و با اتفاقات جذاب شروع می‌شود. شبکه یک سریال فوق سری را ساعت ۲۲، شبکه دو مینی سریال بزم و در ادامه کلاه‌قرمزی را ساعت 21، شبکه سه مینی سریال مهر طوبی و در ادامه سریال «در حاشیه» را ساعت 23 و 15 دقیقه و شبکه پنج سریال «سر به راه» را ساعت 20 و 15 دقیقه به مخاطبان ارائه می‌کند. شبکه افق سریال «آسمان من» را در ایام نوروز پخش می‌کند و شبکه شما هم سریال تلخ و شیرین را در جدول پخش خود قرار داده است.
کد خبر: ۷۸۱۹۵۶

به گزارش جام‌جم، تصویربرداری سریال تلویزیونی «فوق سری» به کارگردانی مهدی فخیم‌زاده و تهیه‌کنندگی سیدمحمود رضوی دیروز در شهرک سینمایی دفاع‌مقدس تمام شد. آخرین سکانس‌های این سریال مربوط به دستگیری متهمان است. اولین قسمت این سریال هم با باجگیری مشکوک یک افسر پلیس شروع می‌شود و در ادامه با باز شدن گره‌های قصه، مخاطب می‌بیند که این باجگیری به دلایل خاص انجام شده است.

در این سریال محمد صادقی نقش مجید باستان، رئیس باند خلافکاران را بازی می‌کند. مهدی فخیم‌زاده در کنار کارگردانی ایفاگر دو نقش با نام سرهنگ نصراللهی و ناصر پاپتی است. حبیب دهقان نسب نقش سرهنگ احمد نادری، رامین راستاد نقش خلافکار، شقایق فراهانی نقش همسر سرهنگ و شاهرخ فروتنیان نقش خواستگار را ایفا می‌کنند.

مهدی میامی، گلناز خالصی، مهدی کاسه‌ساز، مهدی محمودی‌نژاد، حکیمه رثاقی و حمید قلی‌خانی از دیگر بازیگرانی هستند که در سریال فوق سری حضور دارند.

این سریال با همکاری معاونت اجتماعی نیروی انتظامی و گروه سریال‌های شبکه یک تولید می‌شود و نحوه پیشگیری، برخورد با عاملان فروش مواد مخدر و نفوذ تولیدکنندگان و پخش‌کنندگان مواد مخدر بین جوانان را به تصویر می‌کشد.

سریال فوق سری به مخاطبان بخصوص خانواده‌ها راه‌های پیشگیری از اعتیاد جوانان را آموزش می‌دهد، اما شکل روایت آن متفاوت است و فخیم‌زاده تلاش کرده در این سریال به نوعی طنز موقعیت را وارد فیلمنامه و ساختار سریال کند تا برای مخاطبان تازگی داشته باشد.

فیلمنامه این سریال را حسین تراب‌نژاد نوشته است. داستان درباره عملیات ویژه فوق سری در نیروی انتظامی است که فقط پنج نفر از آن اطلاع دارند. سرهنگ مقدم باید به جای ناصر پاپتی در میان قاچاقچیان نفوذ کند و ماموریت ویژه‌ای را به سرانجام برساند. این ماموریت هم برای پلیس و هم قاچاقچیان موادمخدر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

در تولید این سریال فرشاد گل سفیدی به عنوان مدیر تصویربرداری، بابک پناهی طراح صحنه و لباس و مهدیه اعرابی طراح گریم حضور خواهند داشت. سرهنگ عبدالله قاسمی مشاور انتظامی سریال فوق سری است. بهنام خاکسار طراحی و اجرای جلوه‌های ویژه رایانه‌ای، سعید ذهنی آهنگسازی، نیما حسن‌دوست تدوین و شهرام کیور صداگذاری را به عهده دارند.

بزم آخر قبل از کلاه قرمزی

جمال گلی، تهیه‌کننده مینی سریال «بزم آخر» که از اول تا چهارم فروردین ماه از شبکه دو پخش می‌شود، درباره اولین قسمت این اثر به جام‌جم گفت: اولین قسمت با تحقیقات رضوان (الهام چرخنده) شروع می‌شود که به سراغ یک تعزیه‌خوان قدیم تهران می‌رود که مهدی فقیه نقش او را بازی می‌کند. همزمان پدرش (آتیلا پسیانی) برای برپایی مراسم تعزیه در ایام فاطمیه با مشکل جدی رو‌به‌رو می‌شود و... .

داستان این سریال درباره زنی به نام رضوان است که در رشته تئاتر تحصیل کرده و برای نگارش پایان‌نامه‌اش درباره نمایش‌های آئینی و بخصوص تعزیه تحقیق می‌کند. او در این تحقیقات با توجه به این‌که پدرش سید احمد از مخالف‌خوانان تعزیه بوده، درگیر ماجراهای پیچیده‌ای می‌شود و به حقایقی دست پیدا می‌کند.

فیلمنامه بزم آخر به قلم حسن مشکلاتی نوشته شده و سجاد شهریاری آن را کارگردانی کرده است. تصویربرداری و تدوین سریال تمام شده است. تیتراژ پایانی را حمید عسگری خوانده است. امید روحانی، انوشیروان ارجمند، کامران تفتی، علیرام نورایی، سیاوش طهمورث، مهدی ماهانی، امیر غفارمنش، زهره حمیدی، محمدرضا عباس‌نژاد و شیما عباسی دیگر بازیگران این اثر هستند.

در حاشیه بعد از مهر طوبی

مینی سریال «مهر طوبی» از اول تا پنجم فروردین از شبکه سه پخش می‌شود. سیدمجید موسویان، کارگردان این اثر درباره قسمت اول به جام‌جم گفت: تصویربرداری این مینی سریال دیروز تمام شد. اولین قسمت با مرگ پدر محسن شروع می‌شود.

این اثر به تهیه‌کنندگی حمید رحیمی نادی هفت داستان را به شکل موازی روایت می‌کند که محوریت همه آنها مادر است. خلاصه داستان این سریال به قلم هومان فاضل آمده است: عادل کیایی وصیت می‌کند پس از مرگش فرزندش محسن زنی به نام طوبی طاهریان را پیدا کند. محسن موظف است پولی را به او برساند و پس از گرفتن رسید پول و اخذ رضایت از طوبی می‌تواند به بقیه ارث پدرش دست‌یابد. محسن که نشانه‌های روشنی از طوبی در اختیار ندارد جستجو را شروع می‌کند، اما در این مسیر با واقعیت‌هایی روبه‌رو می‌شود.

مهدی سلوکی و مهران رنجبر در این سریال نقش دو دوست را بازی می‌کنند. همچنین آفرین عبیسی نقش مادر را به عهده دارد. آزاده زارعی در نقش مینا، لیدا عباسی در نقش مرجان، تورج فرامرزیان در نقش اسماعیل، مختار سائقی در نقش مرد دوره گرد، مرضیه صدرایی در نقش زن دوره گرد، فاطمه شکری در نقش زن مبتلابه آلزایمر و اسماعیل خلج در نقش ترابی از دیگر بازیگران این سریال هستند. عرفان برزین بازیگر خردسال مهر طوبی است.

تصویربرداری سریال در حاشیه به کارگردانی مهران مدیری ادامه دارد و اولین قسمت این اثر با بازی سیامک انصاری شروع می‌شود که در دفتر محل کارش در بیمارستان حضور دارد. این سریال هم از ششم فروردین ماه از شبکه سه پخش می‌شود.

سریال در حاشیه روایتگر اتفاقاتی است که در یک بیمارستان رخ می‌دهد. بازیگران سریال به ترتیب حروف الفبا عبارتند از: سیامک انصاری، سپند امیرسلیمانی، علی اوجی، لیلا ایرانی، پوریا ایرائی، شراره ارمغانی، تینا اسدی، بهناز توسلی، فرزانه تفرشی، فلامک جنیدی، سروش جمشیدی، الهه حصاری، جوانه دلشاد، سیدجواد رضویان، نصرالله رادش، آذین رئوف، سحر زکریا، ماندانا سوری، شادان شهیدی، الیکا عبدالرزاقی، گلناز عباسی، یلدا عباسی، مهران غفوریان، نیما فلاح، شبنم فرشادجو، الهه فرشچی، پروین قائم‌مقامی، سوگل قلاتیان، فرج‌الله گل‌سفیدی، عارف لرستانی، علی لک‌پوریان، مهران مدیری، دریا مرادی‌دشت، رسول نجفیان، رضا نیکخواه، رامین ناصرنصیر، سام نوری، آرش نوذری، مجید نوروزی، سحر ولدبیگی، محمدرضا هدایتی، فاطمه هاشمی و ساعد هدایتی.

امیرمهدی ژوله سرپرست نویسندگان و الهه زارع‌نژاد، امیر برادران، امیر وفایی و امیرعباس پیام نویسندگان این سریال هستند که این گروه زیر نظر مهران مدیری مشغول نگارش متن‌های در حاشیه هستند.

سر به راه در شبکه 5

سریال سر به راه به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی از شبکه پنج پخش می‌شود. محمدی درباره قسمت اول این اثر به جام‌جم گفت: اولین قسمت این سریال با شهاب شروع می‌شود که دست به کار خلاف می‌زند و پلیس او را دستگیر می‌کند. اکنون گروه در سطح شهر مشغول ضبط است. تصویربرداری این سریال تا دهم فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

مسعود کرامتی در این سریال نقش یحیی، مسئول خانه یاس را بازی می‌کند. این موسسه کودکان بی‌سرپرست را نگهداری می‌کند. یحیی دو دختر به نام‌های ریحانه و رعنا دارد که نقش‌های آنها را به ترتیب الناز حبیبی و شقایق دهقان بازی می‌کنند. بیژن بنفشه‌خواه نقش حمید داماد خانواده را به عهده دارد.

قصه سریال سر به راه درباره جوان سر به هوایی است که به جای زندان، مجبور به گذراندن دوره محکومیت خود در یک موسسه خدمات اجتماعی می‌شود و این موسسه جایی نیست جز خانه یاس. نقش این جوان را که به مرور زمان و پیش آمدن اتفاقاتی تغییر رویه می‌دهد، سیاوش خیرابی بازی می‌کند که نامش در این سریال شهاب است. این موسسه نگهبانی هم با نام عظمت دارد که نقش او را ارژنگ امیرفضلی بازی می‌کند.

مهدی محمدنژادیان، نویسنده این سریال است. در سریال سر به راه محسن کیایی نقش منصور (پسرخواهر یحیی)، شهین تسلیمی نقش عمه (مادر منصور)، افسانه چهره‌آزاد نقش زینت خاله رعنا و ریحانه، رضا میرآقا نقش مصطفی، امیر خداشناس نقش فرزاد، افسانه ناصری نقش مادر فرزاد، هادی قمیشی نقش قاضی دادگاه و پروین ملکی نقش مادر عظمت را بازی می‌کنند.

سریال «آسمان من» را که از شبکه افق پخش می‌شود، محمدرضا آهنج کارگردانی کرده است و داستان آن درباره امنیت پرواز است. دانیال حکیمی، صالح میرزاآقا، امیر آقایی، حسن پورشیرازی، آتیلا پسیانی، امین حیایی، پژمان بازغی، حامد بهداد، سروش صحت و... در این سریال بازی می‌کنند.

شبکه شما هم سریال تلخ و شیرین را برای نوروز تدارک دیده است. این سریال را حسن آخوندپور، سروش محمدزاده و احمد شادکامی کارگردانی کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها