با حضور مسئولان استانی

شهردار جدید پرند معارفه شد

آیین تکریم و معارفه بهروز کاویانی، شهردار سابق و علی یحیی پور شهردار جدید پرند امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.
کد خبر: ۷۷۸۹۳۷
شهردار جدید پرند معارفه شد

علی یحیی پور در این مراسم در سخنانی کوتاه خطاب به کارکنان شهرداری بر رعایت نظم، انضباط اداری و اجرای صحیح قانون تاکید کرد.

وی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نیروی انسانی ماهر و متخصص یکی از مهم ترین و ضروری ترین نیازهای هر سازمان و دستگاهی است، افزود: همانقدر که وجود نیروی انسانی در بهبود شرایط و افزایش کیفیت خدمات رسانی مفید و موثر است، بر هم خوردن تعادل فضا با وجود حجم زیادی از نیروها و افزایش بیش از حد نیاز، موجب کند شدن چرخه حرکت و آسیب دیدگی مجموعه خواهد شد.

شهردار پرند گفت: متاسفانه طی عمر کوتاه شهرداری مدیریت مطلوبی در امور استخدامی و نیروی انسانی مجموعه شهرداری رخ نداده و همین موجب تورم بیش از حد بدنه این دستگاه از لحاظ نیروی انسانی شده است.

یحیی پور افزود: وضعیت معیشتی کارکنان باید همواره در نظر گرفته شده و تبعیض‌های موجود از میان برود.

در این مراسم احمد تواهن، مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران حکم علی یحیی پور را به وی تقدیم و از زحمات بهروز کاویانی تقدیر کرد.

علی یحیی‌پور دارای سوابق درخشانی در مدیریت شهری است و سوابقی مانند شهردار شهر الوند و آبیک در استان قزوین و شهردار صالحیه در استان تهران را در کارنامه کاری خود دارد. وی همچنین در سمت معاونت‌های مختلف در شهرداری‌های آبعلی، دماوند، چهاردانگه و صباشهر هم سابقه اجرایی دارد.(میزان)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها