معاون امور مجلس و استان‌های رسانه ملی در حکمی حسن گروسی را به سمت مدیرکل امور مجلس منصوب کرد.
کد خبر: ۷۷۸۶۹۸

به گزارش روابط عمومی معاونت امور مجلس و استان‌ها، حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی‌مقدم در حکم گروسی تاکید کرده با توجه به تجمیع فعالیت‌های پارلمانی در این معاونت، حداکثر همکاری با تمامی معاونت‌ها و ادارات کل مستقل سازمان به عمل آمده و با دریافت نظرات کارشناسی آنان از تمامی ظرفیت‌های موجود برای ارتقای سطح تعاملات با مجلس بهره‌برداری شود.

پیگیری طرح‌ها و لوایح مربوط به رسانه ملی در کمیسیون‌های تخصصی و استفاده از اختیارات قانونی مجلس برای ارتقای سطح تولیدات و رفع مشکلات بویژه در حوزه‌های فنی و سیگنال‌رسانی از دیگر محورهای مهمی است که معاون امور مجلس و استان‌های صدا و سیما به عنوان اولویت فعالیت‌های اداره کل امور مجلس تعیین کرده است. موسوی‌مقدم در این حکم از زحمات شایسته حجت‌الاسلام والمسلمین میرتاج‌الدینی در طول تصدی این مسئولیت تقدیر و تشکر کرده است. گروسی فارغ‌التحصیل رشته حقوق و دانش‌آموخته رشته مدیریت رسانه در مقطع کارشناسی ارشد است.

وی پیش از این مدیر شبکه قرآن و معارف سیما و دبیر شورای معارف صدا و سیما بوده است و مدیرکل امور فرهنگی و مدیرکلی امور مجلس رسانه ملی از دیگر سوابق مدیریتی وی به شمار می‌رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها