برای کنسرت 10 و 11 اردیبهشت در تهران

رضا صادقی از محمدجواد ظریف، دعوت کرد

جام جم نوا: مراسم رونمایی از آلبوم موسیقی «فقط گوش کن» به خوانندگی رضا صادقی دوشنبه یازدهم اسفند ماه در فروشگاه شهر کتاب مرکزی با حضور سازندگان اثر برگزار شد.
کد خبر: ۷۷۶۴۶۱
رضا صادقی آلبومش را برای هوادارانش امضا کرد/تصاویر

در ابتدای این مراسم که با حضور تعداد زیادی از مخاطبان برگزار شد، رضا صادقی گفت: یک وقت‌هایی که ما خوانندگان روی صحنه اجرای زنده می رویم کلماتی را کنار هم می گذاریم که می تواند ارتباط مستقیمی با تماشاگران در کنسرت برقرار کند اما جاهایی هم وجود دارد که فقط باید گوش کرد و من بسیار خوشحالم که امروز در یک مکان فرهنگی کنار کسانی هستم که فقط می خواهم لحظه هایی را با آنها گوش کنم.
وی در پاسخ به اینکه چرا نام آلبوم از میان آهنگ های این اثر انتخاب نشده است، توضیح داد: از وقتی این آلبوم موسیقی به همت تعداد زیادی از دوستان هنرمندم و موسسه آوای هنر برای انتشار آماده شد همیشه به این موضوع فکر می کردم که نامی را انتخاب کنم که بتواند تفکر کلی ماجرا و محتوای آلبوم را داشته باشد به همین جهت تلاش کردم تا نامی را انتخاب کنم که بتواند شکل کلی حرف اثر تازه ام را داشته باشد.
این خواننده موسیقی پاپ بیان کرد: مدت زیادی است که بسیاری از ما قبل از اینکه بخواهیم ببینیم و گوش کنیم درباره آن موضوع حرف می زنیم و پیرامون آن قضاوت هایی انجام می دهیم به همین دلیل با خودم فکر کردم و گفتم که نام این آلبوم را «فقط گوش کن» انتخاب کنم که با آن به مخاطبان عزیزم بگویم که لطفا فعلا قضاوت نکنیم. لطفا فعلا فقط گوش کنیم.
وی در بخش پایانی صحبت های خود با اشاره به اینکه آلبوم «فقط گوش کن» را به ناصر عبداللهی و مرتضی پاشایی تقدیم کرده است، تصریح کرد: مرتضی پاشایی از میان ما رفته است اما اگر جسمش نیست روح او در میان ماست. من این آلبوم را به مرتضی پاشایی و ناصر عبداللهی تقدیم می کنم که با آثارشان ما را آرام کردند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها