به بهانه سالمرگ امیر ادبیات انقلاب

مردی که خودش بود !

برگزیدگان چهاردهمین دوره جایزه شهید حبیب‌ غنی‌پور معرفی شدند. در این دوره کتاب «گرگ‌سالی»‌ نوشته امیرحسین فردی به عنوان اثر ویژه این دوره انتخاب شد.
کد خبر: ۷۷۶۳۳۷
جایزه ادبی شهید غنی پور برگزیدگانش را شناخت

برگزیدگان چهاردهمین دوره جایزه شهید حبیب‌ غنی‌پور معرفی شدند.

بر این اساس در بخش کودک، «قصه‌های سرو ته» اثر محمد‌رضا شمس انتشارات کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان، به عنوان کتاب برگزیده معرفی شد.

در بخش نوجوان، «این وبلاگ واگذار می‌شود» فرهاد اصلان‌زاده انتشارات افق برگزیده شد و «بچه‌های کارون» نوشته احمد دهقان انتشارات سوره مهر اثر تقدیری معرفی شد.

کتاب «آب‌نبات هل‌دار» نوشته مهرداد صدقی انتشارات سوره مهر به عنوان کتاب سال جایزه حبیب غنی‌پور و «گرگ‌سالی» نوشته امیرحسین فردی، عنوان کتاب سال ویژه در بخش انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شد. در بوروشور معرفی برگزیدگان اعلام شده است داوران این بخش کتاب امیرحسین فردی را به عنوان اثر برگزیده انتخاب کردند اما با توجه به این که خود او بنیان‌گذار جایزه حبیب غنی‌پور بود، ترجیح دادند اثر دیگری را به عنوان کتاب سال انتخاب کنند.

همچنین کتاب «کلاه جادویی و مجسمه مسی» نوشته محمد حنیف انتشارات عصر داستان به عنوان کتاب تقدیری بخش انقلاب اسلامی و دفاع مقدس معرفی شد.

در بخش آزاد نیز کتاب «این وصله‌ها به من می‌چسبد» نوشته احمد غلامی نشر نیلوفر به عنوان کتاب سال انتخاب شد.

در این دوره علاوه بر نشان ویژه و تندیس جشنواره از سوی بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان، دو میلیون تومان برای برگزیدگان و نفرات تقدیری، یک میلیون تومان از سوی این بنیاد دریافت می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها