عوارض مرخصی زایمان/ شهروندی از خرم‌آباد از پیامدهای مرخصی زایمان گله کرده است، او ماجرای عجیبی را که برای فرزندش اتفاق افتاده این طور روایت می‌کند؛ فرزندم در اتاق عمل یکی از بیمارستان‌ها مشغول به کار بود، اما بعد از گرفتن مرخصی زایمان حقوقش را قطع کرده‌اند. این شهروند خرم‌آبادی می‌خواهد بداند این‌کار قانونی است یا نه.
کد خبر: ۷۷۵۴۶۰

اجازه دارید شکایت کنید/ محسنی، یکی از اهالی کرج مورد شگفت‌انگیز دیگری را روایت می‌کند به گفته او در حالی که شش ماه از خرابی خط تلفن ثابت آنها می‌گذرد، مسئولان مخابرات در پاسخ به شکایات آنها گفته اند؛کابل‌های تلفن خراب است و درست نمی‌شود و شما می‌توانید شکایت کنید. دست‌کم جای شکرش باقی است که مسئولان حق شکایت را برای این شهروند قائل شده‌اند. البته این تنها شکایت از خرابی تلفن نیست،زیرا آقای خانی از بندر امام نیز در تماسی با روزنامه ادعا کرده که بیش از یک‌سال از خرابی تلفن ثابت آنها می‌گذرد، اما مسئولان پاسخ قانع‌کننده‌ای نداده‌اند.

هواپیماها در آسمان کنگاور/ یکی از اهالی کنگاور کرمانشاه نیز از رفت و آمد هواپیماها بر فراز آسمان این شهر گله کرده و گفته رفت و آمد هواپیماها مشکلات زیادی برای شهروندان به وجود آورده. او از مسئولان خواسته به این موضوع رسیدگی کنند. شاید این شهروند از مشکل ترافیک اتومبیل‌ها مایوس شده و برای این‌که مشکل ترافیک هوایی به همین اندازه دردسرساز نشود از اکنون به فکر هشدار دادن افتاده است.

روی خط 162

مشکلات فرسوده کننده تاکسی‌های فرسوده/ یکی از اهالی آذربایجان شرقی از صادر نکردن پیش‌فاکتور برای تاکسی‌های فرسوده گله کرده و گفته لطفا به این مساله که زندگی رانندگان تاکسی را با مشکل مواجه کرده رسیدگی کنید.

زوج و فرد از نوع دانشگاهی/ شهروندی از ایذه یکی دیگر از پیام‌های شگفت‌انگیز را رسانه‌ای کرده؛ به گفته او مسئولان دانشگاه پیام‌نور واحد ایذه در خوزستان به دلیل کمبود فضای آموزشی کلاس‌های دانشجویان را زوج و فرد کرده و به این شکل به روند تحصیل دانشجویان لطمه بزرگی زده‌اند. باید به مسئولان دانشگاه تبریک گفت، زیرا بهترین الگوبرداری را از طرح زوج و فرد خودرو‌ها در کلانشهرها انجام داده‌اند.

بیماری صرع جدی گرفته نمی‌شود/ شهروند دیگری از مسئولان بهداشت و درمان خواسته بیماری صرع را به عنوان بیماری‌ خاص در نظر بگیرند تا به این شکل داروهای این بیماران زیر پوشش بیمه رفته و اندکی از مشکلات این بیماران و خانواده‌هایشان کاسته شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها