مرد جوان که باانگیزه سرقت، نوجوانان را می‌ربود، با تیزهوشی پسر سیزده ساله دستگیر شد.
کد خبر: ۷۷۳۵۹۶
نوجوان 13 ساله راز مرد آدم‌ربا را فاش کرد

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی تهران، عصر بیست و هشتم بهمن امسال پسر سیزده ساله‌ای به نام سعید با مراجعه به واحد گشت پلیس گفت: از داخل کوچه حیدری که خانه دایی‌ام آنجاست، در حال بازگشت به خانه خودمان بودم که مردی مرا صدا کرد و با نشان دادن در خانه‌ای و به بهانه این‌که عینکش را همراه ندارد، از من درخواست کرد تا نوشته روی یکی از زنگ‌های آیفون ساختمان را بخوانم. قصد خواندن نوشته روی زنگ آیفون را داشتم که ناگهان این شخص دستانش را روی دهانم گذاشت تا نتوانم درخواست کمک کنم و قصد داشت مرا با خود ببرد. در یک لحظه با گاز گرفتن دست متهم، موفق به فرار شدم.

در ادامه ماموران در عملیاتی ضربتی متهم را دستگیر کردند. بنیامین چهل ساله در بازجویی‌ها گفت: با این شیوه و شگرد از نوجوانان و به بهانه‌های مختلف درخواست کمک می‌کردم و زمانی که به من نزدیک می‌شدند، با انگیزه سرقت پول و دیگر اموال باارزش همراهشان اقدام به گرفتن آنها می‌کردم تا بتوانم محتویات داخل جیب‌هایشان را سرقت کنم.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به شیوه و شگرد استفاده شده در جرایم ارتکابی از سوی متهم و برای شناسایی دیگر جرایم و همچنین شکات و مالباختگان احتمالی، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی بازپرس پرونده صادر شده است. به همین دلیل از شکات که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند دعوت می‌شود تا برای طرح و پیگیری شکایات خود به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها