این شبکه با چمدان به گردشگری می‌رود

مجوز تولید سریال برای شبکه «شما» صادر شد

رزیتا مظهری، مجری برنامه پزشک شما:

مهم‌ترین دغدغه‌ام سلامت مردم است

برنامه «پزشک شما» از برنامه‌های پرمخاطب شبکه شما به شمار می‌آید. در هر قسمت از این برنامه علمی ـ پزشکی، پزشکان متخصص در حوزه‌های مختلف سلامت به بیان نکاتی آموزنده در حوزه بهداشت و سلامت می‌پردازند. پزشک شما هر روز به صورت زنده از ساعت 18 و 35 دقیقه تا 19 و 15 دقیقه از شبکه شما روی آنتن می‌رود. رزیتا مظهری، مجری این برنامه است که بدون وقفه سه سال اجرای آن را برعهده داشته است.
کد خبر: ۷۷۰۵۹۵
مهم‌ترین دغدغه‌ام سلامت مردم است

از کی اجرای این برنامه را برعهده گرفتید؟

من از هشتم بهمن ماه 1390 همکاری‌ام را با برنامه پزشک شما شروع کردم و خوشبختانه در طول اجرای این برنامه غیبت نداشتم و حتی یک روز هم مرخصی نگرفتم.

چه دلیلی باعث شد که به این شکل با این برنامه همکاری داشته باشید؟

من معتقدم باید برای سلامت مردم اهمیت ویژه‌ای قائل شد، همان طور که اکنون بسیاری از پزشکان و حتی مسئولان مهم‌ترین دغدغه‌شان سلامت مردم است، ما هم به عنوان کسانی که در رسانه کار می‌کنیم و آن هم در بخش سلامت باید تا آنجا که در توان داریم، برنامه‌های موثر، ارزشمند و بامحتوا برای مخاطبان تولید کنیم. مهم‌ترین دلیلی که باعث شده من همیشه برای این برنامه از تمام توانم استفاده کنم و حتی مرخصی هم نگیرم، اهمیت دادن به سلامت مردم و ارتباط خوب آنها با برنامه است.

یعنی میزان استقبال مخاطبان از این برنامه رضایت‌بخش بوده است؟

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های برنامه پزشک شما این است که از کارشناسان خبره استفاده می‌کند و علاوه بر این پزشکان موضوعات روز و مشکلاتی را که مردم بیشتر با آنها روبه‌رو هستند، مطرح می‌کنند. از این‌رو تماس‌ها و پیامک‌های مردم از اقصا نقاط ایران نشانگر ارتباط خوب آنها با برنامه است. همه عوامل تولید این برنامه به تماس‌های مخاطبان توجه ویژه‌ای دارند و نمی‌گذارند تماسی بی‌پاسخ بماند.

بیشتر چه موضوعاتی در برنامه پزشک شما مطرح می‌شود؟

ما برای انتخاب موضوع سعی می‌کنیم علاوه بر استفاده از نظر مخاطبان و مشکلات پیش روی آنها، از پیشنهادهای کارشناسان و افراد صاحب‌نظر در این خصوص استفاده کنیم. به طور مثال مصرف بی‌رویه داروهای مسکن، مسمومیت در کودکان، بهداشت مواد غذایی، بیماری‌های چاقی، خشونت در کودکان، گرفتگی بینی، نازایی، دندانپزشکی کودکان، ساییدگی و شکستگی، تشخیص نقرس و اسید اوریک از جمله موضوعات مطرح شده در برنامه است.

با توجه به این‌که این برنامه از شیراز پخش می‌شود، حضور پزشکان متخصص به چه صورت است؟

استادان دانشکده علوم پزشکی شیراز به عنوان کارشناس در این برنامه حضور دارند. همان طور که می‌دانید شیراز قطب پزشکی کشور است و در این زمینه استادان زیادی در شیراز فعالیت می‌کنند که اطلاعات آنها می‌تواند برای مخاطب مفید و جذاب باشد.

مهم‌ترین خواسته‌ای که از مخاطبانتان دارید؟

امیدوارم بتوانیم با اعمال روش‌های خودمراقبتی به سلامت تن و روان دست پیدا کنیم و من و همه همکارانم در برنامه پزشک شما نیز با آشنا کردن مخاطبان با نکات پیشگیری، شاهد ارتقای سطح دانش جامعه در مقوله سلامت باشیم.

قاب کوچک (ضمیمه شنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها