رییس سازمان صدا و سیما از سینما و تلویزیون به عنوان دو رسانه توانمند برای در دست گرفتن نبض جامعه جهت جریان سازی و فرهنگ سازی در بستر جامعه نام برد و گفت : صدا و سیما خانه فعالان سینمای کشور است.
کد خبر: ۷۶۹۴۸۲
سرافراز: رسانه ملی خانه فعالان سینمای کشور است

به گزارش ایرنا ، محمد سرافراز شامگاه سه شنبه (21 بهمن ماه) با حضور در برج میلاد پس از تماشای فیلم «مبارک» به کارگرانی محمدرضا نجفی در آخرین ساعت اکران کاخ جشنواره در جمع خبرنگاران درباره این اثر گفت: هنر امروز ما با وجود همسو شدن با نیازهای روزمره جامعه از عقبه خود فاصله گرفته است و تولید چنین فیلم هایی که ما را به گذشته خود پیوند می دهد باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: مبارک علاوه بر روایت آشنایی از آیین ها و سنن نمایش ایرانی با رجوع به داستان های رستم و سهراب، مخاطبان خود را به فضایی برد که برای آنها جالب توجه بود به ویژه اینکه این فضا در ادغام تصاویر واقعی سینما و هنر انمیشین تا سنت در ارتباط گیری با مخاطبان موفق تر عمل کند.

رییس سازمان صدا وسینما با تاکید بر این مساله که تنها موفق به دیدن فیلم «محمد (ص)» ساخته مجید مجیدی و «مبارک» شده ، افزود: ندیدن فیلم ها باعث نشده که فضای جشنواره دور باشم و شنیده هایی که از سوی همکاران به من منتقل شده نشان دهنده این مهم است که جشنواره فیلم فجر امسال توانست یک گام رو به جلو بردارد.

وی با تاکید بر آنکه رادیو و تلویزیون خانه فعالان و دست اندرکاران سینما است ، تصریح کرد: بنا داریم تا حمایت های خود را از دست اندرکاران هنر هفتم افزایش دهیم و البته این درخواست از سوی سینماگران و مسئولان نیز مطرح شده و افتخار داریم که در این تعامل همراه هنرمندان متعهد و انقلابی سرزمین مان هستیم.

پیشتر حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی با اشاره به تغییرات صورت گرفته در بدنه مدیریت سازمان صدا و سینما از توسعه همکاری ها میان این دو سازمان فرهنگی و اثربخش در جریان اجتماعی و هنری خبر داده بود.

سی و سومین جشنواره فیلم فجر که را 12 بهمن ماه کار خود را آغاز کرده بود شامگاه فردا (چهارشنبه 22 بهمن ماه) با برگزاری مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان به کار خود پایان خواهد داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها