تیم فوتبال استقلال در دیدار برابر سایپا به پیروزی رسید تا 3 امتیاز ارزشمند را در زمین نارنجی‌پوشان کسب کند.
کد خبر: ۷۶۷۲۱۰
استقلال با پیروزی مقابل سایپا به صدر نزدیک شد

تیم‌های فوتبال سایپا و استقلال در چارچوب هفته نوزدهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال از ساعت 15:30 امروز چهارشنبه در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر آبی‌پوشان پایتخت خاتمه یافت. سجاد شهباززاده در دقیقه 45 برای آبی‌ها گلزنی کرد.

استقلال بازی را با ترکیب محسن فروزان، امیرحسین صادقی، حنیف عمران‌زاده، میلاد نوری(60- محمدرضا خرسندنیا)، یعقوب کریمی، امید ابراهیمی، خسرو حیدری، جاسم کرار، سجاد شهباززاده، آرش برهانی(87 - هاشم بیگ زاده)، رضا عنایتی شروع کرد که حضور میلاد نوری در ترکیب اصلی از نکات جالب توجه آن بود.

شاگردان قلعه‌نویی بازی را خوب شروع کردند و از جناحین به سایپا فشار وارد کردند تا بتوانند در همان دقایق اولیه به گل برسند اما از فرصت‌هایی که ایجاد کردند نتوانستند به خوبی استفاده کنند. بعد از 15 دقیقه ابتدایی سایپایی‌ها سعی کردند تا با پاسکاری در میانه میدان بازی را به تعادل بکشانند.

سایپا در نخستین حمله خود روی دروازه استقلال خطرساز شد. حکیم نصاری در دقیقه 38 روی پاس نظری با ضربه سر دروازه فروزان را تهدید کرد که توپ از بالای دروازه استقلال به خارج رفت.

در دقیقه 35 بازی سجاد شهباززاده پشت محوطه جریمه سایپا صاحب موقعیت شد اما ضربه خود را با بی دقتی به بیرون زد. پنج دقیقه بعد رمضانی از پشت محوطه جریمه استقلال اقدام به شوتزنی کرد که ضربه وی به آرامی در دستان فروزان جای گرفت.

میلاد میداوودی که در خط حمله سایپا از انگیزه بالایی برای بازی مقابل تیم سابق خود برخوردار بود در دقیقه 43 با یک ضربه فنی دروازه استقلال را به شدت تهدید کرد که توپ وی بعد از برخورد به نوک انگشتان فروزان و تیر افقی دروازه استقلال به کرنر رفت.

در دقیقه 45 بازی استقلال به گل رسید. سجاد شهباززاده با ضربه سر روی سانتر یعقوب کریمی دروازه تیم سابق خود را گشود و البته خوشحالی نکرد. این نیمه با همان تک گل به پایان رسید تا استقلال با برتری به رختکن برود.

نیمه دوم این بازی با بازی رو به جلوی سایپا آغاز شد و مجید جلالی با تغییراتی که در ترکیب تیمش انجام داد سعی کرد تیمش را تهاجمی‌تر کند. با آمدن ابراهیم صادقی در خط میانی، تیم سایپا وضعیت بهتری پیدا کرد با این حال بازی منسجم استقلال اجازه نداد این تیم خیلی به خط دفاعی آبی‌ها فشار وارد کند.

در دقیقه 74 بازی حرکت خوب تیمی استقلال از جناح چپ و سانتر آرش برهانی موقعیت خوبی برای گلزنی عنایتی ایجاد کرد اما او به توپ نرسید تا این فرصت برای استقلال از دست برود.

جلالی سرمربی تیم سایپا در دقیقه 75 میداوودی را هم از بازی بیرون کشید و بهمن سالاری جوان را به میدان فرستاد تا تحرک در خط حمله نارنجی‌پوشان بیشتر شود اما این تعویض هم بی‌اثر ماند تا استقلال به یک برد ارزشمند خارج از خانه دست یابد.

اتفاق مهم دقایق باقی مانده اخراج جاسم کرار توسط علیرضا فغانی بود. این بازیکن در دقیقه 84 به خاطر خطایی که بازیکن حریف روی او انجام داد اعتراض کرد که بعد از دریافت کارت زرد، کارت دوم را هم گرفت تا از زمین مسابقه اخراج شود. کرار بعد از این اتفاق قصد نداشت از زمین بیرون برود و برای دقایقی ادامه بازی به تعویق افتاد. استقلال با وجود 10 نفره شدن در یک ضد حمله صاحب موقعیت شد که ضربه امید ابراهیمی روی پاس عنایتی به بیرون رفت.

در لحظات پایانی مسابقه هم یک تماشاگر به داخل زمین پرید و به سمت بازیکنان استقلال رفت تا تعویق دوباره‌ای در این دیدار ایجاد شود. در نهایت این بازی با همان تک گل شهباززاده به سود استقلال خاتمه یافت.

استقلال با این برد جمع امتیازات خود را به 34 رساند و یک گام دیگر به صدر جدول نزدیک شد. تیم سایپا هم با این شکست خانگی در امتیاز 27 باقی ماند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها