مدیر دفتر نمایندگی سازمان حج در عراق، از آمادگی فرودگاه بغداد برای استقبال از زائران عتبات از روز شنبه چهارم بهمن ماه جاری، خبر داد.
کد خبر: ۷۶۲۵۵۰
فرودگاه بغداد آماده استقبال از زائران ایرانی است

به گزارش مهر، مصطفی قاسمی گفت: با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده با طرف عراقی زایران ایرانی از روز شنبه (۴ بهمن) مستقیما وارد فرودگاه بغداد شده و برای زیارت حرم امام موسی کاظم (ع) و امام محمد تقی (ع) به کاظمین می‌روند.

وی افزود: با توجه به فراهم شدن بسترهای لازم از سوی سازمان حج و زیارت، اولین کاروان زایران حسینی روز سه شنبه (سی ام دی ماه) برای زیارت حرم امام موسی کاظم (ع) و امام محمد تقی (ع) عازم شهر مقدس کاظمین شد.

قاسمی با توجه به این که روزانه بطور میانگین ۵۰ کاروان ایرانی به کاظمین سفر می‌کنند، اظهار داشت: با توجه به بهبودی شرایط امنیتی در عراق به ویژه در شهر کاظمین و بغداد و پاسخ مثبت مسوولان ایرانی و عراقی زیربط، از این پس زایران ایرانی (هوایی و زمینی) می‌توانند به این شهر مقدس سفر کنند.

مدیر دفتر نمایندگی سازمان حج در عراق با بیان اینکه فرودگاه بغداد از روز شنبه پذیرای زائران حسینی است، گفت: کاروان هایی که از فرودگاه بغداد وارد کشور عراق می‌شوند، شب اول را در کاظمین می‌گذرانند و ۳ شب بعدی را در کربلا معلی و ۳ شب آخر را نیز در نجف اشرف سپری می‌کنند.

وی درباره کاروان‌های ورودی از شهر مقدس نجف نیز، بیان داشت: کاروان هایی که ورودی آنها از فرودگاه نجف اشرف می‌باشد، ابتدا ۳ شب در نجف اشرف اقامت کرده، سپس ۳ شب نیز در کربلای معلی خواهند بود و شب هفتم را در شهر کاظمین سپری خواهند کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها