فرودگاه بغداد آماده استقبال از زائران ایرانی است

مدیر دفتر نمایندگی سازمان حج در عراق، از آمادگی فرودگاه بغداد برای استقبال از زائران عتبات از روز شنبه چهارم بهمن ماه جاری، خبر داد.
کد خبر: ۷۶۲۵۵۰
فرودگاه بغداد آماده استقبال از زائران ایرانی است

به گزارش مهر، مصطفی قاسمی گفت: با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده با طرف عراقی زایران ایرانی از روز شنبه (۴ بهمن) مستقیما وارد فرودگاه بغداد شده و برای زیارت حرم امام موسی کاظم (ع) و امام محمد تقی (ع) به کاظمین می‌روند.

وی افزود: با توجه به فراهم شدن بسترهای لازم از سوی سازمان حج و زیارت، اولین کاروان زایران حسینی روز سه شنبه (سی ام دی ماه) برای زیارت حرم امام موسی کاظم (ع) و امام محمد تقی (ع) عازم شهر مقدس کاظمین شد.

قاسمی با توجه به این که روزانه بطور میانگین ۵۰ کاروان ایرانی به کاظمین سفر می‌کنند، اظهار داشت: با توجه به بهبودی شرایط امنیتی در عراق به ویژه در شهر کاظمین و بغداد و پاسخ مثبت مسوولان ایرانی و عراقی زیربط، از این پس زایران ایرانی (هوایی و زمینی) می‌توانند به این شهر مقدس سفر کنند.

مدیر دفتر نمایندگی سازمان حج در عراق با بیان اینکه فرودگاه بغداد از روز شنبه پذیرای زائران حسینی است، گفت: کاروان هایی که از فرودگاه بغداد وارد کشور عراق می‌شوند، شب اول را در کاظمین می‌گذرانند و ۳ شب بعدی را در کربلا معلی و ۳ شب آخر را نیز در نجف اشرف سپری می‌کنند.

وی درباره کاروان‌های ورودی از شهر مقدس نجف نیز، بیان داشت: کاروان هایی که ورودی آنها از فرودگاه نجف اشرف می‌باشد، ابتدا ۳ شب در نجف اشرف اقامت کرده، سپس ۳ شب نیز در کربلای معلی خواهند بود و شب هفتم را در شهر کاظمین سپری خواهند کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها