سرلشکر جعفری در مراسم تشییع شهید الله‌دادی:

شهادت الله‌دادی ادامه راه انقلاب تا محو رژیم صهیونیستی است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهید‌ الله‌دادی نشان داد که مسیر انقلاب اسلامی توقف‌بردار نیست و راه انقلاب تا آزادی قدس شریف و محو لکه ننگین رژیم صهیونیستی ادامه دارد.
کد خبر: ۷۶۱۹۳۰
شهادت الله‌دادی ادامه راه انقلاب تا محو رژیم صهیونیستی است

سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران صبح امروز چهارشنبه در مراسم تشییع پیکر شهید سردار محمدعلی الله‌دادی ضمن گرامیداشت شهدای قنیطره و محکومیت حمله اسرائیل به رزمندگان حزب الله گفت: خدا را سپاسگزاریم که ما توانسته‌ایم در مسیر شهیدان و در راستای محقق شدن اهداف والای شهیدان و امام شهیدان تلاش کنیم و به دنبال پیمودن راه شهیدان عزیزانمان باشیم.

وی افزود: ترکیب زیبای شهادت شهید الله‌دادی و برادران همرزم شهیدش در ابنای امت اسلامی و در مرز کشور دوست و برادر خوبمان سوریه برای تحقق امنیت و برقراری امنیت کشور دوست و برادرمان بوده است و این ترکیب شهادت نشان از وحدت امت اسلامی و محقق شدن بخش عمده‌ای از اهداف والای انقلاب اسلامی است و نوید از پیروزی قدس عزیز و محقق شدن شعارها و وعده‌های راستین امام راحل را دارد.

فرمانده سپاه با بیان اینکه این ترکیب مقدس و زیبای شهادت بیانگر وحدت امت اسلامی است و امیدواریم هر چه سریعتر به آن وعده‌های الهی که قرآن و خداوند متعال و امام راحل به ما داده برسیم، به ویژگی‌های شخصیتی شهید الله‌دادی اشاره کرد و گفت: شهید الله‌دادی مدام به دنبال شهادت بود و تمام عمر خود در سپاه پاسداران و جبهه‌های دفاع مقدس و پس از آن در عرصه‌های پاسداری انقلاب در استان‌های مختلف کشور سپری کرد.

سرلشکر جعفری افزود: شهید الله‌دادی فرمانده تیپ 41 ثارالله و الغدیر استان یزد و فرمانده سپاه استانی یزد بود و در رابطه با تحقق اهداف انقلاب در داخل کشور و برقراری امنیت و دفاع از خاک و عزت ایران همواره تلاش می‌کرد و در اواخر خدمت به جای اینکه به دنبال بازنشستگی و استراحت باشد به دنبال پیدا کردن راهی برای شهادت و جهاد در راه خدا بود و با پیشنهادی که از سوی نیروی قدس سپاه پاسداران شد با استقبال بی نظیری به سمت منطقه لبنان و سوریه رفت.

وی تصریح کرد: روحیه و اخلاق این شهید بزرگوار الگویی برای ما پاسداران است که بدانیم سرانجام پاسداری صادقانه و ادعای ایمان صادقانه در راه خدای متعال شهادت است و خوشا به حال آنان که شهید شدند.

فرمانده سپاه با بیان اینکه شهید تقوی، شهید الله‌دادی و همه شهیدان پاسدار و بسیجی و ایرانی و غیر ایرانی در این مقطع حساس انقلاب به دنبال اهداف والای انقلاب هستند تصریح کرد: آنچه که امروز با این شهادت‌ها و حوادث‌ها می‌توانیم پیام بگیریم و این پیام را به دوستان و دشمنان خود منتقل کنیم این است که این راه و مسیر توقف‌بردار نیست و به یاری خدا این راه و مسیر تا آزادی قدس شریف و محو شدن لکه ننگین در منطقه مسلمان‌نشین ما ادامه دارد و امیدواریم هر چه زودتر این آرزو محقق شود.

سرلشکر جعفری خاطر نشان کرد: شهید الله‌دادی برای جهاد هجرت کرد و خداوند هم اجر و پاداشی که کرده به او عنایت کرد که شهیدان جایگاه والایی در نزد خداوند دارند.

وی گفت: درسی که شهیدان به ما داده‌اند این است که لحظه‌ای از این مسیر پرخطر و مسیری که احتیاج به جهاد خالصانه برای تحقق اهداف انقلاب دارد کوتاهی نکنیم و ما هم متناسب با توانمندی و استعدادها در مسئولیتی که داریم جهادگونه به دنبال این اهداف باشیم.

فرمانده سپاه با بیان اینکه امروز امنیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی در بهترین حالت خود برقرار است و مرزهای جمهوری اسلامی امروز به برکت خون شهدا از امنیت کاملی برخوردار است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی در خارج از مرزهای جمهوری اسلامی با سرعت در حال پیشروی است و با سرعت در حال فتح سنگر‌های انقلاب و تحقق آرمان‌های امام راحل و شهیدان است و امیدواریم که خداوند توفیق دهد تا جزو افرادی باشیم تا در این مسیر و در خطوط مقدم جبهه‌های انقلاب حرکت کنیم و از خداوند می‌خواهیم ما را به شهادت در راه خود برساند.(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها