گزارشی از همه انعطاف‌پذیری‌های گودرزی در مقابل مجلس

آیا وزیر ورزش از «استیضاح» هراس دارد؟!

وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد

بازداشت تعدادی از مسوولان متخلف ورزشی

جام جم ورزشی: مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان در اطلاعیه‌ای از دستگیری و بازداشت تعدادی از افراد متخلف و دارای مسئولیت در حوزه ورزش خبر داد.
کد خبر: ۷۶۰۷۱۳
بازداشت تعدادی از مسوولان متخلف ورزشی

به گزارش جام جم ورزشی ، مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان در اطلاعیه‌ای از دستگیری و بازداشت تعدادی از افراد متخلف و دارای مسئولیت در حوزه ورزش خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است:« در جهت سالم سازی محیط ورزش تعدادی از متخلفان این حوزه بازداشت شدند. دستگیری و بازداشت این افراد متخلف و مرتبط با ورزش که دارای مسئولیت نیز بودند، هفته گذشته و پس از طی مراحل قانونی انجام شده است.

این اقدام برای تحقق منویات مقام معظم رهبری و اجرای سیاست های دولت تدبیر وامید برای سالم سازی و مبارزه با فساد و ارتقا سلامت اداری کشور و با پیگیری مجدانه و موکد وزیر ورزش و جوانان صورت گرفته است.»

رضا حسنی خو در گفت وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان در مورد بازداشت تعدادی از متخلفان ورزش گفت : یک نفر از انها از حوزه ستادی وزارتخانه بوده و دو نفر دیگر خارج از مجموعه مدیریتی ورزش ولی مرتبط با آن هستند.

مشاور وزیر و مدیرکل دفتر مرکزی حراست وزارت ورزش و جوانان در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش به تشریح ابعاد دستگیری و بازداشت تعدادی از متخلفان مرتبط با ورزش پرداخت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها