جام جم ورزشی: مدیر فنی تیم ملی امید گفت: با توجه به اینکه فرصت کمی در اختیار داریم نمی‌توانم قول صعود به المپیک را بدهم.
کد خبر: ۷۵۶۱۵۰
مایلی‌کهن: قول صعود به المپیک نمی‌دهم

محمد مایلی‌کهن در گفت‌وگو با رادیو ورزش درباره شرایط تیم امید اظهار داشت: ما به دنبال تشکیل تیم امید هستیم و فکر نمی‌کنم تاکنون چنین اتفاقی افتاده باشد. ما از بیش از 120 بازیکن تست گرفته‌ایم که می‌خواهیم از دل آنها بهترین‌ها را انتخاب کنیم. در سال‌های گذشته اینطور نبوده است و همیشه تعداد محدودی برای تیم امید انتخاب می‌شدند.

وی افزود: ما از مربیان زحمتکش در لیگ‌های یک و دو خواسته‌ایم که بازیکنان خوب خود را به ما معرفی کنند و آنها را در اردوی کیش مورد ارزیابی قرار دادیم. قصدمان این است که بهترین‌ها لباس مقدس تیم ملی را بپوشند و این قول را می‌دهم که از دل این بازیکنانی که اکنون در اردوی تیم امید هستند بازیکنان بزرگی در آینده خواهید دید. البته این قول را نمی‌دهم که تیم امید به المپیک برود چون زمان فوق‌‌العاده کم است و در این فاصله سه ماهه نمی‌‌توان کار خاصی کرد چون کلا فرصت هماهنگی زیادی نداریم.

محمد مایلی‌کهن با اشاره به اینکه شرح وظایف در تیم امید کاملا مشخص است، تصریح کرد: من امروز نمی‌خواستم حرف بزنم چون وظیفه من صحبت کردن نیست و خاکپور باید در مورد این مسائل حرف بزند. ما کاملا وظایف‌مان بدون تداخل مشخص است. شما بازی تیم ملی مقابل عراق را دیدید که از نیروهای جوان استفاده شد. ما بارها گفته‌ایم که استعدادهای خوب زیاد داریم ولی باید اهمیت دهیم. استفاده از جوانان ریسک نیست دیدید که در تیم ملی چهره‌های جوان خوب بود. معتقدم که هنوز هم مهره‌هایی داریم که هنوز نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. ما اگر فرصت داشتیم به تک‌تک استان‌ها سر می‌زدیم تا استعدادها را از نزدیک خودمان ببینیم هر چند بازیکنانی هنوز دیده نشده‌اند.

وی ادامه داد: چون تعداد علاقمندان به فوتبال در کشور ما خیلی زیاد است قطعا از دل آنها استعدادهای خوبی بیرون می‌آید. معتقدم که فوتبال ما با این استعدادها می‌تواند جزء 20 کشور اول دنیا باشد اما امکانات‌مان کم است. باید از فدراسیون فوتبال و کاشانی تشکر کنم که در حال حل کردن مشکل خروجی بازیکنان و دادن امکانات نسبی به تیم امید هستند. روزی آرزوی بازیکنان تیم امید این بوده که یک دست لباس ورزشی درست داشته باشند و یک جای مناسب برای اسکان که خوشبختانه این در حال فراهم شدن است.

مایلی‌کهن تصریح کرد: من خودم نیاز به آموزش دارم اما ما سعی داریم که به لحاظ اخلاقی آموزش خوبی به بازیکنان بدهیم. بازیکنی که حرفه‌ای به آینده‌اش فکر می‌کند باید صددرصد از لحاظ اخلاقی هم مورد آموزش قرار گیرد. مثل کشورهای اروپایی که بازیکن در اختیار باشگاه است.

مدیر فنی تیم امید در پایان اظهار داشت:‌ تیمی که قرار است راهی عمان شود تیم اصلی امید نیست و قرار است از دل این بازیکنان و 40 بازیکنی که در اردوهای گذشته بودند تیم اصلی امید را انتخاب کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها