پژمان جمشیدی بازیگر مجموعه تلویزیونی «سال‌های ابری» با اشاره به ویژگی‌های نقش خود در این سریال ابراز امیدواری کرد مخاطبان نقش جدی او را در این سریال بپذیرند و با نقش مهران همراه شوند.
کد خبر: ۷۵۶۰۴۴

جمشیدی درباره این نقش به مهر گفت: من در این اثر نقش پسری به نام مهران را بازی می‌کنم که به دنبال انتقام خون پدرش است. وی افزود: در این سریال بازیگران با تجربه‌ای مانند علی عمرانی، علی اوسیوند، عاطفه رضوی، لیندا کیانی و... حضور دارند. این سریال از عشق و نفرت و مسائل اصلی زندگی سخن می‌گوید.

جمشیدی با اشاره به کارهای نمایشی و تصویری که تاکنون در آنها حضور داشته، گفت: در مدتی که به عنوان بازیگر مشغول به کار شدم، سعی کردم نقش‌های متفاوتی بازی کنم تا بتوانم به نوعی خودم را محک بزنم. وی درباره انتقاداتی که از وی در حوزه بازیگری و دیگر فعالیت‌‌های هنری‌اش می‌شود، توضیح داد: اگر نقدی باشد حتما می‌پذیرم ، اما نمی‌پذیرم که کسی بخواهد تعیین کند من در چه حوزه‌ای وارد شوم یا چه کارهایی را انجام ندهم. هرکسی در جهان آزاد است هر کاری را که دوست دارد و توانایی انجام آن را دارد انجام دهد مخصوصا در عرصه هنر و ورزش، مردم تعیین می‌کنند که چه کسی باید در این عرصه‌ها باقی بماند.

جمشیدی درباره فیلم سینمایی «پژمان» یادآور شد: این فیلم قرار است در اردیبهشت ماه کلید بخورد. بیشتر از نیمی از این فیلمنامه نوشته شده اما من هنوز فیلمنامه را نخوانده‌ام. وی با اشاره به دیگر فعالیت هایش گفت: در نمایش گنجفه به کارگردانی نوشین تبریزی بازی می‌کنم که قرار است در جشنواره تئاتر فجر روی صحنه برود.این نمایش درباره یک خانواده قجری است که در زمان حکومت رضاشاه زندگی می‌کنند، نقش من در این نمایش هم کاملا جدی است. این سریال هر شب ساعت 21 و 30 دقیقه از شبکه دو پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها