فیلم سینمایی متولد ماه مهر امروز ساعت 9 از رادیو نمایش پخش می‌شود.
کد خبر: ۷۵۲۷۳۸

این فیلم ساخته احمدرضا درویش در قالب برنامه رادیو فیلم از رادیو نمایش پخش می‌شود. همچنین فیلم‌های اخراجی‌ها 3 به کارگردانی مسعود ده‌نمکی، پایان‌نامه ساخته حامد کلاهداری و قلاده طلا به کارگردانی ابوالقاسم طالبی به ترتیب از هفتم تا نهم دی ساعت 9 از رادیو نمایش پخش می‌شود.

دنگ شو در جشنواره جوانه می‌نوازد

آیین پایانی چهارمین جشنواره جوان و رادیو (جوانه) فردا با حضور مسئولان رسانه ملی، هنرمندان و برنامه‌سازان رادیو و مخاطبان شبکه جوان برگزار می‌شود.

چهارمین جشنواره جوان و رادیو (جوانه) فردا ساعت 17 و 30 دقیقه در سالن همایش‌های برج‌ میلاد برگزار می‌شود. گروه موسیقی دنگ شو در این برنامه قطعاتی را اجرا می‌کند.

سلام جوانی روی موج سلامت

برنامه سلام جوانی رادیو سلامت امروز به موضوع اهمیت استفاده از تجربه‌های دیگران اختصاص دارد.

این برنامه به تهیه‌کنندگی بهرام رحمانی از ساعت 19 و10 دقیقه با حضور فربد فدایی روان‌شناس و حجت‌الاسلام غیاث کارشناس مذهبی به موضوع استفاده از تجربه‌های خوب دیگران می‌پردازد.

برنامه صبح و زندگی به تهیه‌کنندگی فرانک ترابی و گویندگی مصطفی مصطفوی از ساعت 7 و10 دقیقه با حضور دهداروند جامعه‌شناس به این پرسش که داشتن خواهر و برادر چه مزیتی دارد، پاسخ می‌دهد. برنامه افق روشن نیز به سردبیری فاطمه شهبازی از ساعت 9 با حضور عبدالله فاضلی، دبیر طرح احیا و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی شرکت منابع آب ایران به موضوع مقابله با تخلفات آبی کلید خورد، اختصاص دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها