گفت‌وگو با بازپرس جوان پرونده‌های مهم و جنجالی

از داعشی‌های فریب‌خـورده تا توبه‌نامه تتلو

دختر نوجوان وقتی پی برد پسر مورد علاقه‌اش ازدواج کرده، برای انتقام از او نقشه‌ای شوم طراحی کرد و مدعی شد این پسر او را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار داده است.
کد خبر: ۷۵۱۰۱۴

به گزارش جام‌جم، روز‌های پایانی هفته گذشته مرد میانسالی با حضور در شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهریار و اعلام شکایتی عنوان کرد دختر پانزده ساله‌اش از سوی مرد جوانی ربوده شده و مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

با طرح این شکایت و به دستور بازپرس اسماعیل برجسته، دختر پانزده ساله برای تحقیقات به پلیس آگاهی غرب استان تهران احضار و بازجویی شد.

دختر نوجوان در اظهاراتش به پلیس گفت: چندی پیش با پسر جوانی به نام سعید آشنا شدم و تصمیم گرفتم با او ازدواج کنم اما خانواده‌اش به دلیل سن من با این ازدواج مخالفت کردند. پس از آن رابطه‌ام را با سعید قطع کردم، اما او همچنان به ازدواج اصرار داشت. روز حادثه در حال بازگشت به خانه بودم که خواستگارم راهم را سد کرد و با تهدید چاقو مرا ربود. سعید مرا سه روز در خانه‌ای زندانی کرد و در این مدت مورد شکنجه قرار ‌داد.

پس از سه روز مرا آزاد کرد و گفت اگر شکایت کنم مرا می‌کشد.

با ثبت اظهارات دختر نوجوان، پسر جوان تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و دستگیر شد. او با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی شد و در اظهاراتش گفت: مدت کوتاهی با دختر نوجوان دوست بودم و هیچ وقت به او قول ازدواج ندادم. به رابطه‌ام با او پایان دادم و با دختر دیگری ازدواج کردم، حالا هم او با طرح این ادعا قصد دارد از من انتقام بگیرد.

از سوی دیگر حضور سعید در محل کارش در این مدت ادعاهایش را تائید می‌کرد. بنابراین ماموران دختر نوجوان را احضار و به تحقیق دوباره از او پرداختند که او این بار در اظهاراتش گفت: شکایتم دروغ بود و فقط با این کار می‌خواستم از پسر مورد علاقه انتقام بگیرم. زمانی که متوجه شدم او ازدواج کرده، تصمیم گرفتم او را مجبور به جدایی از همسرش کنم تا در شرایطی قرار بگیرد که با من ازدواج کند. در این مدت هم در خانه یکی از دوستانم بودم.

با افشای راز آدم‌ربایی دروغین، برای دختر نوجوان قرار قانونی صادر شد.

newsQrCode
برچسب ها: بازرس ازدولج
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها