وزیر نفت در همایش سراسری فرماندهان و مدیران قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) گفت: همان تفکری که پشت سر تروریسیم و داعش بوده امروز کاهش قیمت نفت را دنبال می‌کند اما ما از مواضع خود کوتاه نمی‌آییم.
کد خبر: ۷۵۰۴۱۱
وزیر نفت:حامیان داعش قیمت نفت را کاهش دادند

مهندس بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت در یازدهمین همایش سراسری فرماندهان و مدیران قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) با یادآوری فعالیت‌های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) از "سد کرخه" به عنوان اولین، بزرگترین و تعیین کننده‌ترین پروژه‌ای که قرارگاه با اجرای آن موجودیت خود را به اثبات رساند یاد کرد.

وی با بیان اینکه قرارگاه را مانند فرزند خود می‌دانم گفت: به طور روزانه فعالیت‌های قرارگاه در فاز 15 و 16 پارس جنوبی را پیگیری می‌کنم؛ در مجموعه قرارگاه کارهای بزرگ و اقدامات موثری به انجام می‌رسد که شایسته تقدیر است.

وزیر نفت خاطر نشان کرد: اندازه و کیفیت فعالیت‌های قرارگاه فراتر از حد بخش خصوصی بوده و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) هیچ‌گاه رقیب بخش خصوصی نیست.

وی با بیان اینکه فعالیت های قرارگاه در حوزه نفت و گاز فعالیت هایی در سطح بالای مدیریت و مهندسی است گفت: قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) در راستای توسعه فعالیت های خود می بایست بازارهای جدید را مورد توجه قرار دهد.

زنگنه افزود: بازارهای وسیعی در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی در برخی کشورهای اطراف وجود دارد که می توان برای آینده کاری آنها را مورد توجه قرار داد.

وی اظهار داشت: آینده درخشان قرارگاه در حوزه نفت و گاز در گرو رفتن به سمت "جی سی" همراه با انتقال تجربیات و صدور خدمات است.(سپاه نیوز)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها