یک کارشناس سازمان هواشناسی از روند کاهش دما تا پایان هفته خبر داد.
کد خبر: ۷۵۰۲۹۰
روند کاهش دما در تهران تا پایان هفته

امین‌حسین نقشینه در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور، اظهار داشت: از امروز به تدریج از مقدار ابرها از سمت غرب کاسته می‌شود و بارش‌ها امروز با شدت کم‌تری از روز گذشته، در سواحل شمال و شمال شرق و مرکز رخ می‌دهد.

وی با بیان این‌که پنج شنبه و جمعه این هفته نیز پدیده قابل توجهی نسبت به روزهای گذشته رخ نخواهد داد، ادامه داد: تهران امروز شاهد کاهش ابر خواهد بود و احتمال بارش باران در برخی مناطق مرتفع تهران پیش‌بینی می‌شود و پنج‌شنبه آسمان تهران صاف و به علت پایداری هوا غبار محلی پیش‌بینی می‌شود.

ورود موج جدید بارش‌ها از یک‌شنبه هفته آینده در کشور

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان این‌که خلیج فارس امروز و پنج‌شنبه مواجه خواهد شد، گفت: امروز پیشینه هوای تهران به 9 درجه سانتی‌گراد خواهد رسید و موج جدید بارشی روز یک‌شنبه و دوشنبه هفته آینده پیش‌بینی می‌شود.

نقشینه در خصوص وضعیت جاده‌ها گفت: جاده‌های استان همدان لرستان و خوزستان به دلیل بارندگی لغزنده است و همچنین امروز برف در کهگیلویه و بویراحمد شدت خواهد گرفت؛ بیش‌تر بارش‌ها در کردستان و لرستان در روز گذشته رخ داده است که در حال حاضر در طالقان برف شدید پیش‌بینی شده است.

بارش برف و باران در جاده‌های کوهستانی

این کارشناس سازمان هواشناسی بیان کرد: روند کاهش دما در تهران تا پایان هفته پیش‌بینی می‌شود همچنین باید بگویم جاده‌های کوهستانی کرج و تهران نیز به دلیل بارش برف لغزنده خواهد بود که توصیه می‌شود که مسافران با زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی سفر کنند.

نقشینه گفت: مسافران امروز به سفر خود بپردازند چرا که اگر در شب سفر کنند، شاهد کاهش دید خواهند بود در واقع نه تنها در جاده‌های کوهستانی بلکه در فیروزکوه و دماوند نیز کاهش دید پیش‌بینی شده است.(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها