حق با شماست

تکلیف مسکن مهر پرند را مشخص کنید

بیدار از مشهد: چرا در ارائه آمار عزاداران حسینی، آمار متناقضی ارائه می‌شد مگر نه این است که باید بر اساس آمار برای این عزیزان برنامه‌ریزی صورت می‌گرفت؟
کد خبر: ۷۵۰۱۲۰

گوران از قائمشهر: خوب است مسئولان امر در مورد ترمیم حقوق بازنشستگان فرهنگی مخصوصا فرهنگیان قبل از سال 80 تدبیری بیندیشند.

قنبری از طالقان: خوب است حقوق کارمندان نیز همانند تورم افزایش یابد.

جوابیه: در پی درج پیام‌هایی در بیست و هشتم آبان ماه، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با ارسال نمابری اعلام کرد: 1ـ درخصوص نحوه برخورد کارکنان پلیس راهور با شهروندان: در جلسات ‌آموزشی مکررا برخورد مودبانه توام با رعایت شئونات اسلامی به کارکنان ابلاغ و تاکید می‌شود و بر نحوه عملکرد کارکنان نیز از سوی رده‌های فرماندهی و دوایر ذی‌ربط نظارت لازم و با پرسنل خاطی برخورد انضباطی صورت می‌پذیرد، ضمن این‌که تلفن 197 نیز به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی و دریافت انتقادات، شکایات، پیشنهادات و تقدیر از کارکنان ناجاست.

همچنین همکاران ما به خاطر مشغله‌های بیش از حد شغلی، صرفا به خدمت‌رسانی مشغولند و بروز برخورد عمدتا ناشی از اعتراض برخی از متخلفانی است که اعمال قانون را برنمی‌تابند.

2ـ دلیل تراکم ترافیک در محور آزادگان قبل از پل جاده قدیم کرج به دلایلی چون:

1ـ‌ تداخل بار ترافیکی لاین کندرو و مسیر شمال به جنوب آزادگان با رمپ شرق به جنوب بزرگراه فتح.

2ـ حجم سنگین وسایل نقلیه‌ای که قصد گردش روی پل دپو به سمت شهرستان شهریار را دارند.

3ـ عرض کم ‌معبر لاین کندروی مسیر شرق به غرب بزرگراه فتح حدفاصل پل دپو تا پل آزادگان، که در طرح اصلاح هندسی جدید دو متر از کانال و جداول همپوشانی و به عرض راه اضافه شده است.

4ـ ارتفاع کم پل قدیم آزادگان که باعث درگیر شدن بارهای ترافیکی در زیر پل می‌‌گردد. این موضوع برابر طرح اصلاح پیشنهادی، معاونت عمرانی شهردار را موظف کرده است تا نسبت به لایه‌برداری و استانداردسازی آن اقدام کنند.

روی خط 162

یک شهروند از شهرکرد: از اداره آب و فاضلاب شهرکرد برای وصل شدن انشعابات مسکن مهر بهزیستی منظریه تشکر می‌شود.

یک شهروند: هشت سال قبل در مسکن مهر پرند ثبت‌نام کردم، ولی هنوز واحد من را تحویل ندادند. لطفا مشکل مسکن مهر پرند را پیگیری کنید.

یک شهروند: در برخی از جایگاه‌های سوخت گاز به جای گاز، هوا می‌زنند یا این‌که از رانندگان پول اضافه درخواست می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها