جام‌جم ورزشی: تیم ملی فوتبال ایران در دومین روز از اردوی آفریقای جنوبی تمرین بسیار با نشاط و در عین حال جدی را برگزار کرد.
کد خبر: ۷۵۰۰۷۹
تمرین با نشاط و جدی تیم ملی زیر باران + عکس

مطابق پیش بینی ایستگاه‌های بین المللی هواشناسی امروز هوای ژوهانسبورگ بارانی بود. باران بسیار شدیدی از صبح روز سه شنبه در پایتخت آفریقای جنوبی شروع به باریدن گرفته بود و همین مساله باعث شده بود که هوای مطبوع و بهاری ژوهانسبورگ سر و شکل بهتری هم به خود بگیرد.

بازیکنان تیم ملی صبح سه شنبه به محل تمرین رفتند و زیر بارش شدید باران تمرین بسیار با نشاط و در عین حال جدی را برگزار کردند. مدت زمان این تمرین 90 دقیقه بود و بازیکنان به مرور برنامه های تاکتیکی کادر فنی پرداختند.

انگیزه بالای بازیکنان به همراه جدیت کادر فنی باعث شده بود که فضای بسیار جدی ای در تمرین حاکم شود. کارلوس کی روش که دیروز بر بالا بردن تمرکز بازیکنان تاکید کرده بود امروز با تاکید دوباره بر این مساله در طول بازی درون تیمی از بازیکنان می خواست که از تمامی فضای زمین تمرینی استفاده کنند. او همچنین از بازیکنان می خواست که با حمله از کناره ها و عمق خط دفاعی، مهاجمان را در موقعیت حمله قرار دهند.

بازیکنان پس از اینکه بدن‌‎های خود را گرم کردند، دو به دو تقسیم شدند و با توپ تمرین کردند. سپس بازیکنان حاضر به غیر از سه دروازه بان به دو گروه تقسیم شدند و بازی تحت فشار پرداختند. سپس در یک چهارم زمین این دو تیم با اضافه شدن دروازه بانها بازی درون تیمی برگزار کردند و در ادامه همین دو تیم در زمینی بزرگتر به بازی پرداختند.(سایت فدراسیون فوتبال)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها