یک ترانه متفاوت پاپ برای مذاکرات هسته ای/دانلود

جام جم نوا: قطعه «فاتحان خورشید» با موضوع توافق هسته ای ایران و گروه 1+5 و به خوانندگی «کاوه کیارستمی» منتشر شد.
کد خبر: ۷۴۹۴۲۰
یک ترانه متفاوت پاپ برای مذاکرات هسته ای/دانلود

ترانه فاتحان خورشید از سروده های «اسحاق انور» است و «حمید اکبرزاده» هم وظیفه آهنگسازی و تنظیم این قطعه ارکسترال را بر عهده داشته است. میکس و مسترینگ کار توسط «علی پورمقدم» (استودیو مهرآوا نوا) صورت گرفته است. «کریم قربانی»، «میثم مروستی»، «علی جعفری پویان»، «پدرام فریوسفی»، «فرزان بیژنی» و «رضا آذرنجات» هم نوازندگانی هستند که در این اثر هنرنمایی کرده اند. گفتنی است که «حمید غلامعلی»، «احمد مهدی» و «فریبا اسدی» در گروه کر این اثر حضور داشته اند.
مهرداد جهانتاب، تهیه کننده این قطعه می گوید: «این پروژه در راستای اهداف ملی و سیاسی جمهوری اسلامی ایران و توافق هسته ای کشور ما و گروه 1+5 و به سفارش بسیج سازمان صدا و سیما تولید شده است. ساختار اثر ارکسترال است و جمعی از بهترین نوازندگان کشور در این کار زحمت کشیده اند. استاد «حمید غلامعلی» هم سرپرستی گروه کر را بر عهده داشتند. این اثر را به روح پر فتوح حضرت «امام خمینی» (ره)، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله «خامنه ای»، شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای هسته ای تقدیم کردیم.»
وی همچنین در بخش دیگری از صحبت های خود به میزان استقبال مخاطبان از این کار اشاره کرد:«ما فکر می کنیم که استقبال مردم از این اثر خوب باشد زیرا سختی های تحریم واقعا توسط مردم لمس شد و به نوعی حرف دل آنها در این اثر وجود دارد.»

این اثر را می توانید از اینجا گوش و در صورت تمایل آن را از اینجا دانلود کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها