جام جم ورزشی: رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: در جریان خبری که سایت وزارت ورزش مبنی بر کمک به تیم ملی منتشر کرده،‌ نیستم و از آن اطلاعی ندارم.
کد خبر: ۷۴۹۱۱۸
کفاشیان: خودم از راه دور تیم ملی را کنترل می‌کنم

علی کفاشیان در حاشیه جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال درباره رفع مشکل خروجی سروش رفیعی و محمد نوری گفت: مشکل نوری مالیاتی است و به زودی حل می‌شود. تاکید داریم که این دو بازیکن مشکل‌شان حل شود و همراه تیم ملی به اردو بروند و البته کی‌روش تاکید داشت که به رفیعی و نوری نیاز دارد. در هر صورت باید مجوز خروج او را نظام‌ وظیفه صادر کند و اگر کارش تا الان درست شده بود قطعاً همراه تیم ملی به اردو می‌رفت.

وی درباره مالکیت باشگاه راه‌آهن و اتفاقاتی که برای این باشگاه در چند روز اخیر افتاده و اینکه آیا این مسئله از طرف کنفدراسیون فوتبال آسیا برای فوتبال ایران مشکل‌ساز می‌شود یا نه، اظهار داشت: به هر حال باشگاه‌های خصوصی مالکیت مشخصی دارند و الان هم که این باشگاه در اختیار مراجع قضایی است و این موضوعی نیست که AFC بخواهد به آن ورود کند.

کفاشیان درباره بازی‌های تدارکاتی تیم ملی در اردوی آفریقای جنوبی افزود: هنوز بازی‌هایی مشخص نشده و وقتی بازیکنان آنجا مستقر شوند این مسئله مشخص خواهد شد.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا کفاشیان زودتر از تیم ملی به دبی رفته و آیا این مسئله به دلیل واریز پول به حساب او بوده یا نه، تصریح کرد: پولی حواله نشده که کی‌روش بخواهد به خاطر آن زود به دبی برود.

رئیس فدراسیون فوتبال با اظهار بی‌اطلاعی از خبری که امروز بر روی خروجی وزارت ورزش منتشر شده و در آن گفته شده تا از سوی مردم به تیم ملی کمک صورت بگیرد، از خبرنگاران خواست تا خبر را برایش قرائت کنند که بعد از اینکه خبرنگاران این خبر را برایش خواندند، وی گفت: در جریان این مسئله نیستم اما هر کسی که می‌خواهد به تیم ملی کمک کند راه و روش آن مشخص شده است؛ اما بعید می‌دانم که اینگونه باشد که مردم بخواهند پولی بریزند. هر چند که ما از این موضوع استقبال می‌کنیم. البته از طریق فناپ و همراه اول می‌شود به تیم ملی کمک کرد اما من از این مسئله که بر روی سایت وزارت ورزش آمده بی‌اطلاعم؛ اما حتما آنها طرح و برنامه‌ای دارند که بعد از مطلع شدن آن به شما خبرنگاران آن را می‌گویم.

وی درباره انتخاب مربی تیم‌های ملی بانوان و امید کشورمان هم گفت:‌ مربی خانم برای تیم بانوان امروز و فردا مشخص می‌شود و کارش را آغاز خواهد کرد و برای تیم امید هم انتخاب مربی به زودی انجام خواهد شد.

کفاشیان درباره اینکه تیم ملی در اردوی آفریقای جنوبی سرپرست ندارد،‌ اظهار داشت: خودم دورادور تیم ملی را کنترل می‌کنم.

وی در پایان درباره جلسه کمیته فنی امروز هم اظهار داشت: این جلسه برای تیم‌های نوجوانان و جوانان است و برای این دو تیم این جلسه برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها