روزانه کاربران، میلیون‌ها سند آفیس را از طریق پست‌های الکترونیکی جابه‌جا می‌کنند و در بسیاری از موارد این اسناد به ویرایش و ارسال دوباره نیاز دارند، اما از آنجا که تا پیش از این امکان ویرایش این فایل‌ها به صورت آنلاین نبوده، کاربران راهی جز دانلود، ویرایش با محصولات آفیس مایکروسافت و ارسال دوباره این مطالب نداشته‌اند.
کد خبر: ۷۴۸۸۳۱

حال بتازگی مایکروسافت در همکاری مشترکی با شرکت گوگل، قابلیت ویرایش این فایل‌ها را به سرویس پست‌الکترونیکی گوگل یعنی جیمیل اضافه کرده است. بنابراین از این پس می‌توانید سند‌های آفیسی را که برایتان ارسال می‌شود، به صورت آنلاین و در همان جیمیل ویرایش و دوباره ارسال کنید، بدون این‌که لازم باشد روی دستگاه خود یکی از نسخه‌های آفیس را نصب کرده باشید.

عملکرد این ویژگی به این شکل است که با نگه‌داشتن نشانگر ماوس روی فایل ارسالی، گزینه جدیدی کنار دانلود و گوگل‌درایو می‌بینید که با آیکون قلم نمایش داده شده است. به محض این که روی این گزینه کلیک کنید فایل به گوگل‌درایو انتقال پیدا کرده و به صورت خودکار در محیط آفیس گوگل باز می‌شود. همچنین گوگل علاوه بر فایل‌های آفیس، پشتیبانی از ویرایش ۲۵ فرمت دیگر را هم به سرویس جیمیل اضافه کرده که بیشتر شامل سند‌های ارائه گزارش یا Presentation می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها