قاتلان اجاره‌ای پول می‌گیرند تا آدم بکشند و به جای آمر قتل پای چوبه دار بروند

چند می‌گیری آدم بکشـی؟

مــرد کینه‌جو که قاتل برادرش را پس از بخشش در مهریز به قتل رسانده بود، همراه همدستانش دستگیر شد.
کد خبر: ۷۴۶۵۵۴

رسیدگی به این پرونده در روزهای پایانی سال 91 در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان مهریز قرار گرفت، وقتی ماموران با حضور در مرغداری با جسد مردی روبه‌رو شدند که با ضربه‌های چاقو و جسم سخت کشته شده بود.

با تشکیل پرونده قضایی و گزارش موضوع به بازپرس کشیک ویژه قتل، جسد به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات برای رازگشایی از این پرونده آغاز شد تا این‌که ماموران به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد سه نفر در این حادثه نقش داشته‌اند. بنابراین آنها تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند تا این‌که آخرین مخفیگاه آنها از سوی پلیس شناسایی شد و با گذشت دو سال از وقوع حادثه روزهای پایانی هفته گذشته یکی از متهمان در یک مرغداری دستگیر شد. با اعتراف او دو همدستش تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند و دستگیر شدند.

این دو نفر با انتقال به پلیس آگاهی به کشتن مرد جوان اعتراف کردند. یکی از آنها درباره انگیزه‌اش گفت: سال 81 مقتول با برادرم درگیر شده و او را کشت و جسدش را سوزاند که با شکایتمان وی دستگیر شد و به زندان افتاد. مدتی بعد با میانجیگری اقواممان متهم به قتل موفق به جلب رضایت خانواده‌ام و از زندان آزاد شد. اما من به سبب مرگ برادرم از قاتل کینه به دل داشتم و دنبال فرصتی بودم از او انتقام بگیرم و سرانجام روز حادثه محل کارش را پس از سال‌ها یافتیم و او را با ضربه‌های چاقو و آچار کشتیم./ ‌باشگاه خبرنگاران

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها